♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Anna Algotsson - 14 september 2010 22:46

haha reklam på facebook?

undra om de kan göra störa bröst? hur skulle de funka??

 

Av Anna Algotsson - 14 september 2010 21:57

ne va gör jag nu?

inte så mycket..

ja o cindy myser i soffan o ska snart gå en sväng så hon får uträtta sina behöv

jag är dötrött o har typ energibrist haha

Tycker att någon ska öppna ett dygnet-runt-solarie?

skulle jag iallafall kunnat sola när ja ville för de behöver jag nu...

 

 

Av Anna Algotsson - 14 september 2010 21:33

Några underbara äventyr under -2010- med min pojkvän...

Vi firade NYÅR i stockholm..

  Pusspuss   fördrink på hotellrummet (kan de varit rom & cola tro)

  Bowlade lite..    

Åkte lite gokart (första gången i mitt liv)

    Myste lite på hotellet..

  köpte en vovve   tog några mysiga promenader i kylan..

  family

     

Cycklade på kranmossen o ramlade lite sen lagade god mat ihop

   

Myste lite i varberg..

  Myste en weekend i sälen..   lärde mig åke lite bräda..     myste lite        

firade 22 årsdan..

   

myste o badade lite hemma hos mina föräldrar

    fiskade     reste   var på kreta i en vecka   köpte en ny bil..

  myskvällar<3     åt på babbel..   förlovade oss

  Nu 9 månader senare o allt känns fortfarande underbart!

Av Anna Algotsson - 14 september 2010 21:01

  jag på jobbet.. hihi

 

ändrade ljuset lite finare va? :)

Av Anna Algotsson - 14 september 2010 20:16

haha   är klockrent.. shit att vissa kan med va?

Skitkul underhållning iallafall?

Av Anna Algotsson - 14 september 2010 19:00

Usch o fy vilket väder det var när jag skulle dra mot jobbet!

Riktigt regnrusk.. blev ingen promenix på jobbet som planerat   

vi fick slappa o grejja lite innomhus istället..

Jobbdagen gick iallafall helt okej fort!


jag drog mina sega ben ner till  

Mitt vanliga tisdags-pass BODYPUMP typ enda dagen i veckan ja hinner träna men en är bättre än ingen intressant  

Mikael hämtade mig efteråt så åkte vi hem o här sitter vi o gör nada!

  ungefär så ja brukar ta en paus på jobbet!

skvaller,kaffe o frukt is da shit!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards