♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Anna Algotsson - 24 september 2010 23:15

Åh nu börjar hormonerna vända.. TUR!

ja har varit vidrigt osäker o lessen arg o kväpp hela vilda veckan

allt har kännts piss men nu väder det!

Det känns så himla bra med min pojke

jag har vänner som betyder sjukt mycket!

endel jobbiga tag att ta tag i men det e bara bita ihop!


  på söndag o handla massa småskit som man måste ha helatiden..

Ja e glad för min shopping idag..

För att ja får sova till mer än 5.. för att ja får sova med micke o att cindy e hos mormor haha  

Ja börjar känns lycka!

imorgon ska jag o hanna jobba ihop igen  

bada lite o mys-äta o prata ut om livet hoppas jag!

sen ska ja städa o tvätta hemma som ja inte orkar idag sen MYS va?

på söndag ska mamma o emma (min syster) ha kalas weii**

 

Av Anna Algotsson - 24 september 2010 23:12

FILMTIPS!

Åh när ja sätta på tv:n kom denna på:  

Lägesen ja såg den men den är så bra o söt! like that..

icke stensover haha o ja sitter o undrar varför min hanna verkar deppis..

Av Anna Algotsson - 24 september 2010 21:17

Haha kom på att ja kört med samma rouge sen de första rouget ja köpte..

ja o hanna köpte de minns ja tussar! va var man 14?

iofs kört me några imellan men detta kommer alltid tillbaks..

  i en annan färg dock..

Av Anna Algotsson - 24 september 2010 21:10

   

dom är röda.. klar-röda igentligen.. ville verkligen ha rött o micke hittade de<3

  snygga va?

Av Anna Algotsson - 24 september 2010 21:04

Jag o mikael shoppade i knalleland..

det var kul.. fick med oss dessa..

  Linne    

tröja   grå mys tröja..   kofta till mikael,,   Ång-strykare<3   En ny tv till sovrummet  

snygga skor micke prövade va hahahha

Av Anna Algotsson - 24 september 2010 21:02

dagen..

dagen på jobbet bestod mestadels av promenad fika o film..

    vi såg dessa.. dom var kul..

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards