♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Anna Algotsson - 1 september 2010 22:59

Haha klockren gammal film vi såg ikväll..

 

Av Anna Algotsson - 1 september 2010 18:56

  exakt ett år sedan..   fasen va blond jag var haha   detta var en skojjsig kväll på viva kommer jag ihåg..

det var då det precis hade öppnat va?

Skojj,skojj,skojj...

just då den dagen var jag nog full vid den här tiden o  försökte få andrea att komma till förfesten som höll till hos edmark..

nu när ja tänker efter minns jag det sååå väl!

ett år sen.. känns inte så längesen men ändå känns det jätte längesen?

jag vet att jag inte mådde så bra o hade mycket viljor o endel har jag nått upp till o endel inte haha!

undra hur det kommer se ut ett år ifrån nu?

hoppas på masa förändringar...




Av Anna Algotsson - 1 september 2010 18:46

Det var så gött att sluta jobbet fastän det blev sent!

Jag gick hem o tog ut min lilla tusse-vovve sen åkte jag o körde bil med pappa

vi hälsade på farmor  

    hAHA vi hittade ett gammalt block sen jag var 12..   

rör du dör du? :)   Älsklingssys

  jag gick hem o lagade lite wook.. jummijammi, inte för ja va så hungrig men,men?

  cindy hittade ett sött ben :)   lite ingredienser.. :P

 

Av Anna Algotsson - 1 september 2010 14:07

Äh vi går la tillbaka till jobbet o kööör lite till..

hade kunnat göra vad som helst för att jobba hemma eller a ett körkort just nu men jag ska fixa båda grejerna snart hihi  

  Glaaaaaaaaaaad

 

Av Anna Algotsson - 1 september 2010 13:10

Heeeej...

idag var det inte så jobbigt att gå upp..

Var så mysit igårkväll så allt kändes så himla bra   FrågerutaNyhet!

Solen skoner idag med weoo  


  Vi bakade lite sen åt såndär skolmat, fisk med kall sås synd att dannes suger på att laga mat o potatisen va som okokt hehe

Nu är jag hemma lite, vi tog en promenad hem o satte oss i soffan

Cindy hade ingen vakt så hon var tvungen att få gå ut hehe

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards