♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Anna Algotsson - 28 september 2010 23:25

 

Hanna ja har fixat handskar till på lördag, du förstår mej va hahahhaha love u

Av Anna Algotsson - 28 september 2010 23:21

       

ja nu har ja tvättat.. nästan klart för denna veckan!

Av Anna Algotsson - 28 september 2010 22:16

  skåååål haha ja kollar på tv nu, idioter som gjort attentat..

mot en gubbe som äger en päls-affär i stan..

stackarN..

vadå MORD bara för att han säljer lite pälsar?

han har la inte styckat å plågat djuren själv? IDIOTER  

fasen va sur ja blir på sånna veganer osånt vidriga människor

märks att man behöver riktig mat för att må bra, för dom behöver ju hjälp!

förstöra för en sån gammal gubbe så usch fy på er!

Av Anna Algotsson - 28 september 2010 22:01

               

NYTTIG LUNCH?

slumpade förbi några kanaler på tv:n o funderade lite..

Varför låter det så bra när man säger att man ätit en sallad?

sallad okej..

Det kanske är 15 gröna blad o lite mer grönsaker än i en vanlig måltid men annars är det väl inte så nyttigt? feta dressingar, pasta eller bröd ingår ju oftast o det så det blir la lika mycket kalorier som i en vanlig måltid?

Då kan man lika gärna äta en ordentlig o god middag?

jag tycker bäst om fullkorn o

mat med lite fett igentligen men äter oftastfet Mat

äter man mycket fett o utan fibrer blir man ju som en ballong haha (svullen)


Sushi låter ju skitbra men men en sushi på 8 bitar innehåller ca 4 msk socker 4 msk salt o massa vinäger..(tänk på de ni)

Min chef sa att många äter det för att det innehåller så lite fett

Finns ju även endel sushi med röror ochsånt i o tro mig dom är feta! mohaha

Av Anna Algotsson - 28 september 2010 21:54

                 

Lite nyttigare snax... om man är sötsugen

ja skriver mest de för att jag ska ta till mig det själv hahah

Av Anna Algotsson - 28 september 2010 21:52

  Saknar att fika med min gammla tok-vän andrea..  

Av Anna Algotsson - 28 september 2010 21:44

      Frukost!

    Några nyttiga alternativ jag kör på.. Fiber o vitaminer: gröt, FRUKT, smoothie, rågbröd, knäcke, avocado

  Huvudet barea sprängs ju vad e detta?

Av Anna Algotsson - 28 september 2010 21:36

  Kolla inte sådär på mig..

Cindy går runt o fiser så jäääävla äckligt!

fattar inte vad det är med henne o hon vägrar göra nummer 2 ute blä!

 

jag behöver en träningstopp om jag ska sporta sen när jag mår bra igen..

visst var denna snygg   

viktigt me topp har ja hört, brösten kan sjunka ner flera cm/år

ja som nästan alltid tränat me en bh.. hmm

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards