♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Anna Algotsson - 13 september 2010 23:06

Nu ska ja cindy snart sova.. vill ha henne i sängen men de får ja inte hihi  

 

jag prövade denna på låren på högsta -SHIT säger ja bara haha

   

godnattpuss

Av Anna Algotsson - 13 september 2010 22:52

Åh ja som brukat tycka att hon är så jävla snygg, sån man ibland vill se ut som så kollade ja hennes blogg nu med "höstens makeup" tyckte inte hon va lika snygg där!

Kul att hon har ridning som intresse, hon har grymm kropp nu iallafall ge mej  

 

med alla dessa ingrepp i fejjan.. hihi

Av Anna Algotsson - 13 september 2010 21:49

sitter o kollar på denna filmen på 3:an nu med datorn i famnen..

kollar även höstskor.. HITTAR verkligen så många jag vill ha   

måste tyvätt lägga mina pengar på något viktigare!

 

jennifer är så jävla snygg i denna, naturlig skönhet.. så vill ja med se ut typ hehe

Av Anna Algotsson - 13 september 2010 20:58

jag var o tittade förbi lite hos mamma

tycker det är synd om min lilla pappa som inte trivs så bra på jobbet!

O juste jag kanske måste byta jobb, buhuuu...   

kollade slutet på   hos mig..

såg gott ut med mat, men ska hålla igen lite denna veckan!  

blir alltid för mycket o ja går upp mer o mer...hehe

skulle gärna gått ner 1 kg fett iallafall!

Nu e ja själv hemma så då ska ja passa på o snygga till mig lite..

 

Jag var och köpte 2 ansiktsmasker på coop som ja tänkte unna mig

en kvart per mask..

hade gärna gått till salong o blivit bortskämd men det får vänta lite   

Av Anna Algotsson - 13 september 2010 17:57

Duktig jag e..

först jobbade jag i 8 timmar sen gick vi ut med cindy

5 kilometarn runt kransmossen de ni haha

de tog emot måste ja säga.. nu va ja så hungrig va   

blev en god smoothie me massa gott o snart en bra film hoppas jag!

    micke sprang..   cindy busade  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards