♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under september 2010

Av Anna Algotsson - 20 september 2010 21:49

Titta va söt kille jag har..

han åkte iväg o frågade om ja ville ha ngt..

cigg kanske sa ja o titta va jag fick hihi

  haha  

Av Anna Algotsson - 20 september 2010 21:08

Det är sjukt mycket man vill ha nu..

speciellt nu INNAN lönen kommit..

myckety man får prioritera bort!

  lite av det jag vill ha..

Av Anna Algotsson - 20 september 2010 20:31

Ah denna jobbdagen var la inget o hurra för som sagt..

När ja väl slutade solade ja i några minuter på jobb-solariet..

Vi skulle gått ut o gått men det blev mer slöa i söngen sen en sväng me vovven!

usch vad det regnar idag?

  hos mig kollade vi på, det ser alltid så gott ut det dom lagar...

  Är ett annat skojj måndags-program ja vill me dit o köpa bra o ha saker som är tråkigt att strö köpa

Av Anna Algotsson - 20 september 2010 13:11

åh vilken hemsk natt,morgon dag..

Allt bara känns rubbat! Fritt land?

Fria åsikter finns inte längre..

Orka se frammåt om man ska fastna i små onördigt jävla tjaffs helatiden!?

Vissa utgifter känns så otroligt meningslösa o att man inte borde bry sig om dem men de måste man ju såklart..

Jävla jobb men fan faaaaaan ja vill bara gå härifrån idag..

Vilket liv det är åhhhhhh ja orkar inte mer hur kul är allt då? Så jävla tråkigt!

Av Anna Algotsson - 19 september 2010 23:05

Spännande,spännande...

val,val,val dete  de enda tv:n har att erbjuda..

kan de inte va avhjort så ja kan sova!

vilka vinner?

 

reser ni med hit eller? weoo va fint

Av Anna Algotsson - 19 september 2010 20:40

haha kolla va ja hämtade hos mamma i eftermiddags:

  klockrena spel..

Av Anna Algotsson - 19 september 2010 20:34

Haha visste att ja skulle åka på det (as usual)

brukar alltid bli att ja står för maten!

lite trött på de för när man vart ute o e sleten o småbakis skulle de va kul o bli serverad en gång i halvåret iallafall!

ja o hanna va ute o gick 2 varv runt sjön.. mysit!

 

steeeeker

  mycket goda "nyttiga" såser haha   dinner is served..

   

Inte leka med maten?

   

vi röstade nu jävlar.. on i rikstaN med er!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards