♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under september 2010

Av Anna Algotsson - 28 september 2010 21:52

  Saknar att fika med min gammla tok-vän andrea..  

Av Anna Algotsson - 28 september 2010 21:44

      Frukost!

    Några nyttiga alternativ jag kör på.. Fiber o vitaminer: gröt, FRUKT, smoothie, rågbröd, knäcke, avocado

  Huvudet barea sprängs ju vad e detta?

Av Anna Algotsson - 28 september 2010 21:36

  Kolla inte sådär på mig..

Cindy går runt o fiser så jäääävla äckligt!

fattar inte vad det är med henne o hon vägrar göra nummer 2 ute blä!

 

jag behöver en träningstopp om jag ska sporta sen när jag mår bra igen..

visst var denna snygg   

viktigt me topp har ja hört, brösten kan sjunka ner flera cm/år

ja som nästan alltid tränat me en bh.. hmm

Av Anna Algotsson - 28 september 2010 21:20

nu ska ni välja, mitt eller sidbena?

ska klippa mig lite nu SJÄLV haha

     

Av Anna Algotsson - 28 september 2010 21:06

Neeeej inte en sånhät dag till..

När ja vaknade funderade jag på om ja skulle gå o doppa huvudet i toaletten o spola ner mig själv typ...

var så himla yr!

de vägrar gå över..

har kollat det mesta nu..

blodtrycket var normalt o ja äter ju järntabletter?

gravid kan jag inte vara men har infektion som förmodligen har spridit sig  

åt ju mkt o normalt idag med :O

  varmakoppen, knäckebröd med mosad avocado till lunch   Glass med mosade hallon till kvällsmys..   Kycklingsallad..   frukt till både frukost o fika så blodsockret bör vara normalt med!

Av Anna Algotsson - 27 september 2010 22:51

Av Anna Algotsson - 27 september 2010 21:33
Jag vet att du sover  
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu

Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

 
 
Av Anna Algotsson - 27 september 2010 21:28

Orättvist att man ska behöva ha det såhär...

Ja har nog inte vart så yr sen ja svimmade på riktigt..

minsta rörelse är jobbig!

jobbade, kom hem o hade höstrensning sen höll ja på att svimma   

ja har ätit o druckit bra o mått bra men nu då? åt  med..

va händer? ja e rädd.. vågar inte duscha ens!

  slängas!

 

micke damsuger..   sol   Min goda frukost  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards