♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under augusti 2010

Av Anna Algotsson - 27 augusti 2010 19:51

Åh ja har inte ätit sen 12.. men ja o hanna ska äta ihop hihi

ska ta ngt sålänge tror ja..

 

Av Anna Algotsson - 27 augusti 2010 19:44

Ojojoj vad jag har shoppat idag.. billigt vard et med :D weii

  Väst Lindex   kavaj.. tröj-jacka Lindex

  snygg tröja att ha till leggins

  Ja vet att jag har världens fulaste tattooooo :P   jeans från vero-moda..

    Tränings-kläder-hm

  perfekta träningsskor... stadium   träningsbag.. stadium.. den va till micke!

Av Anna Algotsson - 27 augusti 2010 13:02

tjoho igen.. nu e ja hemma med min brukare lite!

vi sitter i trädgårn o har de najs..

han skrattar oavbrutet åt cindy!

hon va tvungen att få kissa lite nu   

    coola va :)

min frulle.... intressant va haha

 

Av Anna Algotsson - 27 augusti 2010 07:49

godmorgon alla skitungar!

haha vaknade inte på rätt del av sängen idag..tänkte att ja skulle sovit till 20 i 8 men så blev inte fallet!

20 i 7 blev man väckt an andra världskriget istället haha

men,men ja är glad för det!

det är fredag o ja ska kika efter någon tröja osånt sen mysa med hanna!

  God morgon!   Puss på puckot som väckte mig

Av Anna Algotsson - 27 augusti 2010 00:24

    filmtips me samma skådis.. han spelar bra men filmerna var la sådär, sluten var sådär men dom va rätt bra iofs

Av Anna Algotsson - 26 augusti 2010 21:25

vi shoppade lite granna innan med..

lite smink-borstar ifrån hm o sånt man behöver..

  fixa naglarna igen..   Hanna, detta ska ja dricka.. vilket tar du?   

Av Anna Algotsson - 26 augusti 2010 21:22

rätt härlig dag idag..

jobbade på o humöret var på topp verkligen  

efter jobbet var det fika med mimmie sen bio..

vi gick runt till dom olika "stånden" på stan

shit vilka idiooter nya moderaterna är!

3 stycken därifrån ställde sig o tjaffsa med mig o knäckte sig själva?

dom ska man inte rösta på!

    3d   haha ensamma på bion o 2 personer till.. najs  

Av Anna Algotsson - 25 augusti 2010 21:50

Så nu har viu kollat på den beckfilmen..

kom på att jag sett den innan men om du inte sett den se den för den är bra   

     

micke                          cindy                efterätt: keso med torkad-frukt..muumsss

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards