♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Anna Algotsson - 9 augusti 2010 16:43

Vidrigt vidrigt vidrigt!

Kolla vilken äckel spindel som finns i tvättstugan 2 dessutom euuhhh...     Vågar ju inte ens döda dom  

Av Anna Algotsson - 9 augusti 2010 16:37

Jag tankar oftast ifrån TANKAFETAST.COM

Bra sida då det är svensk undertext på alla filmerna med!  

THEPIRATEBAY.ORG är också bra!

hej

Av Anna Algotsson - 9 augusti 2010 09:00

Godmorgon

kul o jobba ju..

sov bra inatt med..NOT

ge mej sömnpiller någon?

Idag vill man mycket men ändå inget haha

vad ska ni göra idag peooopleeee?  

Love is in the air!

dah

Av Anna Algotsson - 9 augusti 2010 02:28

 

Av Anna Algotsson - 9 augusti 2010 01:56

 

Är orden man säger innan man gifter sig..

Jag fick några frågot om förhållanden oså hur man vet att man är kär osv..

det fanns ett test o göra på en sida..


Är du fortfarande kär?


*Hur skulle det kännas för dig om han gjorde slut med dig nu utan att veta något om ditt nuvarande vacklande? (det är alltså inte orsaken) skulle det kännas a)som en lättnad eller b)besvikelse?

*Om du blev utbjuden av en annan kille som du tyckte var attraktiv, skulle det kännas besvärligt pga att:
a)Du är redan upptagen och då måste du försöka avvisa utbjudaren på ett fint sätt utan att han blir sårad och utan att han helt tappar intresset ....
b)Du är redan upptagen och då måste du försöka avvvisa utbjudaren på ett fint sätt utan att han blir sårad.

*Du ser din singelväninna dejta massor av olika attraktiva män. Du tänker
a)Lyckliga henne som är fri att följa med vilken kille hon vill hem, som alltid träffar nya spännande killar och som har alt roligt framför sig, första kyssen, första "jag älskar dig" etc det finns så många män därute som är spännande, roliga helt underbara...om jag fick drömam skulle min drömprins vara....
b) Singellivet var roligt, jag minns hur det vara att vara fri och följa med vilken kille man ville hem...hon har allt roligt framför sig, första kyssen, första "jag älskar dig" etc...jag minns när jag och X träffades, min och Xs första kyss och när vi träffades han var....

Någon frågar dig om hur din drömprins skulle vara du tänker
a)omedelbart på någon fantasifigur/kändis med de här och de här och de här egenskaperna och kommer på dig att du borde tänka på din egen kille
b) omedelbart på din kille och börjar räkna upp hans goda egenskaper

*Någon frågar "om du fick byta ut din kille mot vilken annan som helst, utan att han skulle bli sårad eller det skulle bli något bråk vem skulle det vara" och du
a) kommer på flera möjliga kandidater utan att behöva tänka efter särskilt länge
b)Du kommer inte på någon...prövar olika kändiskillar som du tycker är attraktiva i tankarna, men kan ändå inte känna att det skulle bli ett bra byte, du vill hellre ha kvar den du har.

*Du blir gravid och det första du får panik över
a)att du nu är kopplad till honom för resten av livet, även om ni skulle göra slut
b) hur du ska klara av att bli mamma

*Någon undrar hur bra ditt förhållande är du tänker efter och kommer fram till:
a)Minst 80% är ganska dåligt, men vi har våra goda stunder ibland.
b)Minst 80% är bra, men vi har våra dåliga stunder ibland.

*Han är otrogen, du blir ledsen och besviken och när den värsta ilskan laggt sig tänker du:
a)Lätt val: jag gör slut!
b)ska jag göra slut? vad ska jag göra? kan vi reparera det här? jag som trodde att han älsakde mig, älskar han mig? vad gör man nu då? terapi?

*Du reser bort med en kompis på en riktig drömresa. Ni har jätteroligt, allt är underbart, ni träffar nya spännade människor, lär er nya saker, bor på lyxhotell etc och
a) du vill aldrig åka hem, du vill stanna här och ha rolit för evigt även om din kille inte vill flytta dit/hälsa på.
b)resa och lyxhotell i alla ära, men du längtar hem till din kille och skulle aldrig kunna tänka dig att flytat dit utan honom.


Facit:flest a- inte så kär
b- kär eller det finsn i alalfall en gnista kvar.

            

domma e ja mäst kär i nu...  finns fler o ens familj e la allt eller?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards