♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under november 2010

Av Anna Algotsson - 16 november 2010 21:14

Åh denna dagen var ju hemsk..

gick fööör fort!

ingen träning, dålig mat, knappt något mys!

de e mkt å tänka på nu o mkt att planera in känns det som (need a break)

    trött elle?  

Vi år brie och prickekorvsmackor me lite ostbricka till.. gott o Nyttigt

hur gick det då?

en dag kunde ja hålla ifrån mig fettet eller inte ens det hahahah

Av Anna Algotsson - 16 november 2010 08:52

när ska man få en go morgon? Haha skrattretande hur mina mornar ser ut ju drama serie? :) jag skulle köra 7.15 idag i stan.. 7 skulle micke hämta mig o köra ner mig! Han svarade inte i sin telefon o hade inget vett att höra av sig ifrån ngn annans heller(då hand dött tydligen).. Panikslagen 10 över ringde jag o berättade att jag blir antingen sen eller inte kan köra alls.. Som tur var så fixade jag skjuts halv o va nere 5 över halv men då kunde han inte kjell så ja fick en annan gubbe "kör du till viared o tillbaka det är väl vad vi hinner med nu" rasande gasande anna vare som brötade förbi er som var påväg mot sandared haha aja nu e ja på jobbet, även hit kom jag 20 min sent men ja har bästa kollegorna i stan så de gör ju aldrig något för dom<3 det är sååå halt o kallt, ja som vill powerwalka nununuuuu!

 
Av Anna Algotsson - 16 november 2010 00:04

2 slarvfel bara bra anna

    nöjd anna nu

vart dukig idag ju 2 goa promenixar o massa prov  

Av Anna Algotsson - 15 november 2010 22:27

fatta lätt o puta när man har bajs i läpparna weii

  man är lite som an anka ändå ju! tralalalla ngn som vill me ut me min vovve?

ja har lite tråkigt kan man säga.. sitter o gör mig själv ful framför kameran haha

Av Anna Algotsson - 15 november 2010 22:22

Åh ja hittade klipp med lite olika ögonskuggor och sånt kul..

skulle pröva en men de syns knappt eftersom ja redan hade smink innan

  lila o rosa...

jag prövade min söta färg-glada mössa med

  jag är en fisk som heter anna blubbblubb  

Av Anna Algotsson - 15 november 2010 21:12

Haha va skojj...

linda taggade mig på facebook i detta kortet..

gissa vem some  jag?

ja e mig inte lik iallafall

de va skojj ja o brudarna på poledancing!

  LÄngst ner till vänster är det jag julia linda, cornelia o ngn

längst upp känner jag bara hanna malin, jonna emelie

Av Anna Algotsson - 15 november 2010 21:07

ikväll har man kollat   hos mig

inga roliga personer men de var ifrån borås..

  nu kollar jag hollywooodfruar det e najs tycker jag! roliga damer!

Av Anna Algotsson - 15 november 2010 19:48

haha titta va söt cindy är när ja sitter o gör teori-test

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards