♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Anna Algotsson - 21 november 2010 22:43

ja är en redig hemmafru jag!   

Mikael har sovit sen sex tiden typ?

förstår inte hur han kan sova så mkt?

  sova sova sova sova

han ville inte med o festa igår för han ville sova aja

ja försökte göra lite nyttig o god mat han kunde ha till jobbet i veckan iaf!

  Kycklingben med rotfrukter..   Köttgryta med råris   Köttgryta med vitfiber-pasta   denna kokade i en hel timma undra hur dem smakade sen...

Av Anna Algotsson - 21 november 2010 21:48

jag var ute o gick med mig själv nyss tråkigt att det snö/regna men mys

man kan tänka mkt om man går en rejäl runda de gillas..

  om man ändå kunde ta tag i sig o göra den rundan dagligen..

 

Av Anna Algotsson - 21 november 2010 20:05

jag har faktiskt beställt sån där billig skit tandblekning NU

ska pröva de innan man gör riktig för 3 pappa lixom

de kan ju funka ellehur?

kanske ler oftare o slutar röka helt om ja får vitare tänder

har helt okej vita nu men inte vita vita lixom!


http://www.beconfident.se <-- en sida som hade tandblekning

 

Av Anna Algotsson - 21 november 2010 19:53

några filmer jag sett på senaste

ingen är speciellt jättebra men dom funkar absolut!

       

Av Anna Algotsson - 21 november 2010 17:41

seriöst söt eller? haha så grymm!

Av Anna Algotsson - 21 november 2010 17:16

hehe de va kul, vi pkte o kollade visningshus i Göteborg

faaasen va snygga hus de finns!

give it to me baby ahaahaaa

   

haha sikken frill va ;)

 

snyggt ellehur?

Av Anna Algotsson - 21 november 2010 11:43

Åh ni måste pröva domma!

luktar så gott o är skitbra!

ett av de bästa sprayet jag testat!

 

ser det ut som att jag gillar NIVEA?

ja för deras prudukter känns fräsha o luktar också gott gott

 

Av Anna Algotsson - 21 november 2010 11:35

haha börjar la dagen med lite morgon posé..

funderade på att dra till en kompis men orkar nog inte

ja kan ju sova

va gör ja uppe?

ja säger ju att ja e knäpp?

när ja väl får sova så gör ja de inte vafanken klagar jag på då? haha

Hanna,pontus, kim o julia ska nog till thailand i mars 3v

dom vill ha med mig.. eller iaf hanna o pontus.. lite sugen på att åka ner en vecka

men jag ska ju utomlands snart ändå hehe

      visst har jag fin fondvägg? haha

ja e sååå sleten, går runt i mickes tisha o gårdagens smink.. fräshoo!


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards