♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Anna Algotsson - 8 november 2010 23:01

hihi cindy ville me bada!

   

Av Anna Algotsson - 8 november 2010 22:18

ne nu ska ja bada ;)

 

Av Anna Algotsson - 8 november 2010 22:05

Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only girl in the world...
Like I'm the only one that's in command
Cuz I'm the only one who understands how to make you feel like a man
Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only one...

 

Av Anna Algotsson - 8 november 2010 21:58

Till kvällsmat blev det som sagt thai-wook alá anniz

ja ääällllssskkkaaarr jätteräkor!

micke med, vilken tur att ja hittade honom va ;) hiho

  Så gott o det bästa är att det inte är så värst onyttigt heller   till efterätt skar jag upp en annanas.. MUMMA!

 

Av Anna Algotsson - 8 november 2010 21:26

Lite frågor och svar...  

svarar nästan aldrig om jag har kommentarer så kan dra en radda här:


  • Hur gammal är du? 22 år
  • Hur lång är du? ca 160 cm över marken
  • vilken ögonfärg har du? grön/blå/gul?
  • Favoritfärg? svart tror jag (på kläder)
  • Favoritmat? pasta med köttfärsås
  • Bästa boken du läst? jag läser knappt men wallander var bra
  • Bästa film? Måste jag välja? butterfly effect kanske
  • favoritdjur? HÄST
  • Tankar just nu? ska jag raka av håret?
  • Gör just nu? Bloggar o försöker få datorn att fungera!
  • resmålstips? Ja älskar thailand!
  • klädmärke? Något ja har råd med eller vill ha råd med? pass!
  • Gillar mest på dig själv? Just nu ögonen, kroppen borde trimmas..
  • vad är du rädd för? att misslyckas totalt o förlora ngn mer..
  •  
Av Anna Algotsson - 8 november 2010 21:13

tänk igentligen hur lätt man har förutfattade meningar om folk...

Jag vet många gånger som man dömt folk efter hur dom varit första gången eller efter hur man hört att dom var...

jag vet många som kommit fram till mig o trorr att jag varit en totalt korkad bitch kanske jag är men dom har iallafall sagt att jag bevisat motsatsen..

  va ser man ut som där? blondt bitchigt fyllo men det e ja inte   

jag minns första gången jag träffade mikael..

han kom hem till mig (hos mina föräldrar) där 2 hundar skällde ut honom

han såg livrädd ut o ja tänkte bara men shit ja som vill ha hund sen hur ska de gå

  Det visade sig att han haft hund/ar sen har var liten o faktiskt gillade hundar

 

han gillade inte att ja rökte o att ja inte hade körkort då men vem har sagt att man inte kan fixa detdär då?    

man kan inte bestämma att en sån o en sån kille/tjej ska jag inte ha men man känner ju med en gång om det finns något där om intresserar en!

jag tycker att alla är värda en chans...  

jag tror aldrig att mikael skulle kunnat tro att jag var en ridtjej/hästtjej

men det var jag fast han har aldrig märkt den sidan utan mig förutom att ja tjatar endel om hästar och sånt..

inte trodde ni väl att mikael är en busig kille som gillar leksaker heller

(som radiostyrda bildar o playstation o sånt grabbigt)

det e mycket man inte vet o mycket man inte ser hos folk som man får ta reda på

ju mindre man vet ju mer spännande är det!

Av Anna Algotsson - 8 november 2010 21:09

god kväll..

idag har varit en underbar dag

kände knappt några måsten fastän jag hade ett par!

efter jobbet gick jag ner o gjorde teori

helt omotiverad haha så gick sådär..

  Pratade precis med min söta mamma, pappa verkar ha det bra i stockholm o det verkar som ett operationen blir av imorgon all lycka  

När vi kom hem lagade jag räk-wook o kollade romantisk film

 

filmen var lite störande ibland, man ville bvara smälla till dom haha

men den va okej, slutade dock knepigt!

Av Anna Algotsson - 8 november 2010 09:40

morning, avnjutit as god frukost.. Fruktsallad! Jummijammi.. Ja har haft en såå bra helg hände lite väl lite men killen förtjänade att vila ordentligt.. Denna veckan blir de försöka sova o va lite nyttig för man e bra sleten! Printa in teorin och mycket mys hoppas jag!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards