♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Anna Algotsson - 10 november 2010 23:05

haha det e la bara ja som kan få för mig att fixa iordning i badrummet vid 10-11 på kvällen va?

skurade ur badkaret o golvet lite haha

hade inga handskar hemma.. blääh!

 

Av Anna Algotsson - 10 november 2010 21:06

Men vad e detta...

jag blir ju rädd andra kompisen i rad som förlorat sin bebis nu!

Läse det på facebook att deras barn hade blivit en ängel usch åhh va hemskt

det gör ont i mig TÄNKER PÅ ER!

fy ja mår illa nu känns som man vill kräkas!

Jag har ju varit gravid o tagit bort dom självmant o folk som vill ha barn o ska precis föda så dör dom fy fy fy va hemskt!

jag sitter verkligen o stor gråter.. ni som skulle vara föräldrar NU

Åh stackars stackars stackars

 

Av Anna Algotsson - 10 november 2010 21:00

söt topp jag beställde.. kvinnlig men xs va liiite tajt haha

 

Av Anna Algotsson - 10 november 2010 20:57

Åh ja fick paket idag (fast får betala skiten själv haha)

  tänk om hanna har packat de åt mej   

  lila badrum?   2 bh:ar mössa och en topp skitfint men bh:arna va lite små... crap   nu är de jul här i vårt hus.. lalallaa hm har fina julgrejer..

Av Anna Algotsson - 10 november 2010 20:54

Åh jag har haft en härlig dag idag!   

detta behöver jag..

jag gick en lång promenix med jobbet i snön

tur att man har fula "fotriktigt" skor haha

Jag gick o handlade på coop igen o lagade lite mat..

 

Av Anna Algotsson - 10 november 2010 10:42

hejhopp fya va trött ja är, skithund.. Hon gnällde o skällde hela natten fya! Saknar henne inte nu jobbiga sak.. I morse va jag dö hungrig så de fick blu mussli med banan jummijammi.. Idag vill ja hem jag är orolig för min pappa och saknar mikael massor..

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards