♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Anna Algotsson - 2 november 2010 23:20

jag när jag var ett halvår ungefär:

   

en glad liten unge o en jävlig tonåring var jag mohaha

jag var iallafall snäll mot mina syskob (ibland)

kolla jage  redo för barn kunde mata o byta blöja redan som 4-5 åring ju

 

jag o min älskade lillebror

 

Jag o min plutt-syster.. tycker ni inte att min mamma var en bra frissör, snygg lugg ju   

Av Anna Algotsson - 2 november 2010 23:18

Oh shit ja har hoppat runt o städat sen nio..

tvättat o fixat massa skit..

men bra blev det!

  Kokade faktiskt sminkborstarna sen resan, tänk o de fanns rabies i väskan?   Fixade allt ja hade med mig hem ifrån kryssningen   allt mot värk o feber fick en egen låda, på tiden va ;)

Av Anna Algotsson - 2 november 2010 21:22

jag är lite nervös...

jag har bokat till till en liten liten del utav en spruta

I LÄPPEN   

torsdag 15.45 blir jag anna-anka

  Hoppas det blir fint o att ni älskar mig ändå!

Av Anna Algotsson - 2 november 2010 21:12

hej idag har jag varit o jobbar 8-15.30 (som vanligt)

det var hemskt att komma dit till en gråtande kollega   

hemskt men men det gåt NOG? över?

Dagen gick fort som fasen o jag prövade dagen som vegitarian ganka najs ju..

efter jobbet träffade ja mikael för en snabb-puss sen körde jag...

  SÖT!   Köpte stan´s godaste glass till efterätt de va sjukt gott o sjukt mättande   jag lagade en wook på nudlar, grönsaker och räkor till kvällsmat     snygg?  

kort ifrån sälen i aprill..

Av Anna Algotsson - 2 november 2010 12:33

passa på att hämta gratis kattsand vid coops djuraffär om ni har katt hehe... Denna dagen är hemsk, grå o hemsk! Ja e så deppig! Känner inte för någonting annat än o gosa o mysa med mina babes.. Stämmningen är hemsk här det har hänt något fruktansvärt! Ikväll blir de mysa, köra lite och mysa

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards