♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Anna Algotsson - 4 november 2010 23:01

tips.tips,tips

bättre självförtroende drick rosé hahaha ellehur hanna   

 

Av Anna Algotsson - 4 november 2010 22:32

ja o cindy gick ner för långa backen o sprang upp....  

svettigt!

välbehövd dusch efter det o tvätta resten utav kläderna..

ja orkar inte lägga in dom.. suck...!

försökte porra lite i mina putläppar haha

      visst blev bilden coool med lite vatten i   

ska nog torka håret klippa mig o öva teori, vill inte göra den igen..

varför kan man inte bara köra upp igen idioter!

vad ska alla andra göra ikväll?

ni får gärna komma o vika in min tvätt?

 

seriöst jämför oss där? ser vi annorlunda ut nu? jaaaaaaaaa!

Av Anna Algotsson - 4 november 2010 21:34

Okej jag kan bara hålla med kissie..

denna tjejen var mkt snyggare efter kirrurgin!

skitsnygg tycker jag!

vissa lyckas andra inte..

 

Av Anna Algotsson - 4 november 2010 21:18

så ser det ut när man putar.. lite skillnad då iallafall..

 

Av Anna Algotsson - 4 november 2010 21:12

 

Av Anna Algotsson - 4 november 2010 21:02

idag jobbade jag som  sen ner till stan för att träffa andrea..

vi skulle bli ankor trodde vi men vi köpte 1ml för att dela på!

Det blir 0,5 ml var VÄÄLDIGT LITE

det syns bara lite lite put på läpparna på mig

andrea syns de mer på!

det e bra att börja med detta så man vet hur det är o att man tål restylan!

      puta med läpparna 14is ;)

efter det var jag med mimmie

vi skulle åka gokart men det var fullt..

vi åt pizza istället!

  efterätt.. men shit va sööötttt   collorado på aléterassen is da shit   regementet.. skjut mej tänkte jag!

Av Anna Algotsson - 4 november 2010 10:45

haha måste bjuda på världens fulaste bild men här ser man hur mina läppar ser ut innan ja kommer ta sprutan i em.. Vi tar väääldigt lite! Delar på en halv spruta för att pröva men de kostar mkt ändå nästan 2 tusen var ju hoppas det är värt de.. Ja har så små läppar speciellt när jag ler haha... Go dag på jobbet tagit de lugnt o pratat om våran kryssning <3

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards