♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Anna Algotsson - 15 november 2010 22:27

fatta lätt o puta när man har bajs i läpparna weii

  man är lite som an anka ändå ju! tralalalla ngn som vill me ut me min vovve?

ja har lite tråkigt kan man säga.. sitter o gör mig själv ful framför kameran haha

Av Anna Algotsson - 15 november 2010 22:22

Åh ja hittade klipp med lite olika ögonskuggor och sånt kul..

skulle pröva en men de syns knappt eftersom ja redan hade smink innan

  lila o rosa...

jag prövade min söta färg-glada mössa med

  jag är en fisk som heter anna blubbblubb  

Av Anna Algotsson - 15 november 2010 21:12

Haha va skojj...

linda taggade mig på facebook i detta kortet..

gissa vem some  jag?

ja e mig inte lik iallafall

de va skojj ja o brudarna på poledancing!

  LÄngst ner till vänster är det jag julia linda, cornelia o ngn

längst upp känner jag bara hanna malin, jonna emelie

Av Anna Algotsson - 15 november 2010 21:07

ikväll har man kollat   hos mig

inga roliga personer men de var ifrån borås..

  nu kollar jag hollywooodfruar det e najs tycker jag! roliga damer!

Av Anna Algotsson - 15 november 2010 19:48

haha titta va söt cindy är när ja sitter o gör teori-test

 

Av Anna Algotsson - 15 november 2010 18:50

nawh lite mer överaskning fick jag   

en sak, man kan aldrig vara för kärleksfull eller för på enligt mig nu

    cindy blev sotis.. va får jag då?

Av Anna Algotsson - 15 november 2010 17:06

S is for the simple need.
E is for the ecstasy.
X is just to mark the spot,
Because that's the one you really want.
Yes! Sex is always the answer, it's never a question,
...'Coz the answer's yes, oh the answers is YES
Not just a suggestion, if you ask the question,
Then it's always yes.

 

Av Anna Algotsson - 15 november 2010 17:02

Du vet aldrig vem som är falsk förrän du träffat någon som är äkta.
Du vet aldrig vem som är äkta förrän du träffat någon som är falsk.
   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards