♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Anna Algotsson - 1 november 2010 21:29

Medans jag var iväg kämpade micke på o rev bort den gammla tapeten o sätte upp en ny.. hötigt o fins va..

Gammla:

   

Nya:

 

visst blev det mer höst/vinter över det hela ;)

Av Anna Algotsson - 1 november 2010 21:15

ne nu blir det hemmaspa.. tror att min hud kommer att tacka mig!

samtidigt blir det Hollywood-fruar

visst är dom roliga haha..

  fatta vad min hud kommer tacka mig efter detta, den var inte okej efter färjan

sov me smink sen la på mer o festade vidare.. duschade iallafall 2-3 ggr i båten hosthost

min idol typ hon är gryyymmm

 

Av Anna Algotsson - 1 november 2010 21:05

Köpte en ny kofta idag, hade en l men liknande sån oversize förrut men fick aldrig tillbaka den antagligen hehe

  Mysig va?     Skönt att ha en ledig dag men den gick inge bra!

ja glömmer allt, jag är sååå slarvig!

Av Anna Algotsson - 1 november 2010 19:50

hur lyckas man tappa bort ett visakort på en kryssning?

tell me why?

why am i this stupid!

 

Av Anna Algotsson - 1 november 2010 19:40

Idag hann vi med en hel del...

äta thai

    Ah buffe blir kollosal blandning

sen kollade vi nya volvon

  hämtade hem lilla vovven..  

sen blev det kvällsmat.. mummaaa

 

Av Anna Algotsson - 1 november 2010 19:38

jag trodde denna dagen skulle bli skön o fantastisk..

Faseeeeennnnnnn!

Ja glömde att jag skulle köra 16.10   

 

Av Anna Algotsson - 1 november 2010 10:35

Heeeeeeeeej

nu är jag hemma igen, kom hem runt halv 11 igår..

Jag har varit på världens bästa kryssning med Cinderella

samma som färjan som gick på tv innan!

Det var den roligaste helgen i mitt liv tror jag..

om någon vill ha bekräftelse ifrån ca 400 pers ÅK!

alla åkte iväg för att ha kul, inga sura miner o inga som störde sig på varann!

 

Denna drinken skulle man ju kunnat leva på, sjukt god..

historien bakom just denna var att jag stod i baren o de kom fram en kille o frågade "vad ska du ha?" den som står där innanför baren ser jävligt god ut sa jag.. han sträckte sig över baren o tog DEN åt mig hahaha vart tydligen en tant som beställt men hade slut på kontot så den tog vi wohoo

 

En jätte trevlig kille som vi umgicks med endel, dom var givmilda kan jag säga haha han dansade bugg med kollegorna o bjöd på en hel del till allihopa!

Svärmorsdröm enligt tanterna..

Han hade en jätte-söt tjej med hihi

  Försökte fixa mig lite..   Man drack ändå ifrån 123 på morgonen på lördagen till klockan 7 på söndag morgon då man sov en stund sen vid 9 var det frukort, de va inte lätt o äta när det gungade så haha

vi tog nya tag o nya drinkar vid 12 igen på söndagen (återställare) de va behövligt

 

Nu hamnade bilderna i fel ordning, detta va i bussen hem..

 

Övertänd? lycklig?

  Full? Ohjaaaaa   morgon drinken i högsta hugg   I väntan på toabesök nummer 175 ungefär..   Otroligt roliga killar, han i glasögon var döölik hugo som var ihop mad paow o linda rosing trodde at var han först så ja gick förbi o kollade snett sen så visade sig vara några trevliga roliga människor som ville leka titanic  

Vi kom på sen att vi stod på baksidan utav båten hahah

 

Världens roligaste o trevligaste lördag-söndag kryssning, kommer bli fler gånger de kan jag svära på!

Jag sitter här nu o är fortfarande lite småfull/bakis hahaha klockrent ju 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards