♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Anna Algotsson - 9 november 2010 23:09

Hmm ngn som vet hur teori-testet ser ut nu?

när jag gjorde det var det samma som jag har på datorn nu!

om jag visste de va samma skulle ja nog bokat skrivning imorn

har inte "kuggat" en enda här hemma nu iallafall känns bra

har endel slarvfel!

okej jag förstår la att allt e viktigt men om ja sitter o kör ska ja tänka hur vad kolväten förstör för planeten? njaaa eller inte?

 

Helt okej om ja bara orkar läsa frågorna ordentligt så! haha

 

wii

Av Anna Algotsson - 9 november 2010 22:16

va verkligen tvungen att rensa skorna häromdagen man har endel..

  Micke hade nååågra vita.. 2 fick han behålla haha   lite av mina senaste köp lovelyy

måste tipsa et om ngt snabbt gott o lätt...

  taco pizza  

häng stövlarna det e smart o tar bort mkt plats!

Av Anna Algotsson - 9 november 2010 21:53

 

håller med, det var sjukt! ät för att leva ,lev inte för att äta.. men banta e la mesigt eller?

Av Anna Algotsson - 9 november 2010 21:25

weoo mamma ringde nyss och sa att pappa hade vaknat fast ja vet dock inte hur det hade gått!

hoppas han mår bra min älskade pappa!  

 

Av Anna Algotsson - 9 november 2010 21:16

hur snygg är inte hon då?

jag skulle vilja klippa mig som henne men hon har säkert dö-tjockt hår..

sånna slingor va snyggt me give it to me!

 

Av Anna Algotsson - 9 november 2010 21:08

Härligt att sluta jobbat o bara kunna gå hem..

tog vägen förbi coop o handlade lite ikväll blev det tacos

 

efterätt blev det gotte:   visst är det gott med zoo apor  

vi kollade på   hos mig (gött o käka framför tv:n)

nu blir det:   det kan man aldrig få nog utav!

tycker dom fruarna är så snygga! så fräsh vill man va i deras åldrar!

Av Anna Algotsson - 9 november 2010 11:27

åh ja har bästa killen ha skjutsade mig så ja slapp gå i snön...

Gött.. Gotte frulle idag igen, fruktsallad ville haft avocado-knäcke man dom va inte mogna!

Nu ska vi äta lite lunch o va händer i em?

Ta de lugnt kanske? Myspromenad i snön?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards