♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Anna Algotsson - 16 november 2010 23:21

är de ngn mer än ja som e höstdepp

ja det e de!

såklart!

  vart håller linda hus tro?

Av Anna Algotsson - 16 november 2010 22:24

neeeee....

kom igen possetiva tjejen var e du?

allt känns så jobbigt, känns som allt jag gör e fel?

jobbar ju 6 dagar i veckan o försöker fixa med skit-teori o allt

vad ska jag göra mer?

ja kan inte göra mer o ja det kostar pengar sånt de gör det!

gahh ja blir så deppig.. alla tjatar så "fixa de nu då"

jobba åtmindstånde 2 helger i månaden bla bla bla...

tänk om man fick bestämma själv över sitt liv..

ta de i sin takt o låta de kosta va de kostar bara de blir av med rätt teknik o utan att man behlver misslyckas för att man har brottom

de va ju längesen ja gjorde dendär teorin siffrorna sitter inte kvar!

 

jag orkar inte gå ut me hunden, iorkar inte duscha, orkar ingenting

vill få allt ur världen

ha tid att ta hand om MIG

kunna åka iväg o bara tänka på mig.. idag vill ja träna o bara göra de

de går inte de finns ingen tid till de..

  så gott de va i sommras me massa smoothies

Av Anna Algotsson - 16 november 2010 21:14

Åh denna dagen var ju hemsk..

gick fööör fort!

ingen träning, dålig mat, knappt något mys!

de e mkt å tänka på nu o mkt att planera in känns det som (need a break)

    trött elle?  

Vi år brie och prickekorvsmackor me lite ostbricka till.. gott o Nyttigt

hur gick det då?

en dag kunde ja hålla ifrån mig fettet eller inte ens det hahahah

Av Anna Algotsson - 16 november 2010 08:52

när ska man få en go morgon? Haha skrattretande hur mina mornar ser ut ju drama serie? :) jag skulle köra 7.15 idag i stan.. 7 skulle micke hämta mig o köra ner mig! Han svarade inte i sin telefon o hade inget vett att höra av sig ifrån ngn annans heller(då hand dött tydligen).. Panikslagen 10 över ringde jag o berättade att jag blir antingen sen eller inte kan köra alls.. Som tur var så fixade jag skjuts halv o va nere 5 över halv men då kunde han inte kjell så ja fick en annan gubbe "kör du till viared o tillbaka det är väl vad vi hinner med nu" rasande gasande anna vare som brötade förbi er som var påväg mot sandared haha aja nu e ja på jobbet, även hit kom jag 20 min sent men ja har bästa kollegorna i stan så de gör ju aldrig något för dom<3 det är sååå halt o kallt, ja som vill powerwalka nununuuuu!

 
Av Anna Algotsson - 16 november 2010 00:04

2 slarvfel bara bra anna

    nöjd anna nu

vart dukig idag ju 2 goa promenixar o massa prov  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards