♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under november 2010

Av Anna Algotsson - 9 november 2010 21:25

weoo mamma ringde nyss och sa att pappa hade vaknat fast ja vet dock inte hur det hade gått!

hoppas han mår bra min älskade pappa!  

 

Av Anna Algotsson - 9 november 2010 21:16

hur snygg är inte hon då?

jag skulle vilja klippa mig som henne men hon har säkert dö-tjockt hår..

sånna slingor va snyggt me give it to me!

 

Av Anna Algotsson - 9 november 2010 21:08

Härligt att sluta jobbat o bara kunna gå hem..

tog vägen förbi coop o handlade lite ikväll blev det tacos

 

efterätt blev det gotte:   visst är det gott med zoo apor  

vi kollade på   hos mig (gött o käka framför tv:n)

nu blir det:   det kan man aldrig få nog utav!

tycker dom fruarna är så snygga! så fräsh vill man va i deras åldrar!

Av Anna Algotsson - 9 november 2010 11:27

åh ja har bästa killen ha skjutsade mig så ja slapp gå i snön...

Gött.. Gotte frulle idag igen, fruktsallad ville haft avocado-knäcke man dom va inte mogna!

Nu ska vi äta lite lunch o va händer i em?

Ta de lugnt kanske? Myspromenad i snön?

Av Anna Algotsson - 8 november 2010 23:01

hihi cindy ville me bada!

   

Av Anna Algotsson - 8 november 2010 22:18

ne nu ska ja bada ;)

 

Av Anna Algotsson - 8 november 2010 22:05

Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only girl in the world...
Like I'm the only one that's in command
Cuz I'm the only one who understands how to make you feel like a man
Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only one...

 

Av Anna Algotsson - 8 november 2010 21:58

Till kvällsmat blev det som sagt thai-wook alá anniz

ja ääällllssskkkaaarr jätteräkor!

micke med, vilken tur att ja hittade honom va ;) hiho

  Så gott o det bästa är att det inte är så värst onyttigt heller   till efterätt skar jag upp en annanas.. MUMMA!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards