♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under november 2010

Av Anna Algotsson - 19 november 2010 18:24

Av Anna Algotsson - 19 november 2010 18:02

nu gottigotti ;)

   

Av Anna Algotsson - 19 november 2010 10:52

hejhopppppp

finns ng ngt bättre än helger? Nepp!

Synd att man ska jobba bara haha men men

måste la fixa varenda öre så man får pengar över..

Utgifterna är sååå stora nu va helt sinnes men,men är man stor så får man klara sig själv! Hade inte vart fel me rika föräldrar som hjälpte till med några tusingar ibland.. Haha idag har ja kört massor nu jobbar ja o kollat film.. Snart äre lunch mums haha va sker idag?

Slöa festa eller va ska alla hitta på?

Av Anna Algotsson - 18 november 2010 21:47

Åh världens bästa julklapp?

ge mej dulcie  

 

Av Anna Algotsson - 18 november 2010 21:44

Åh vackra underbara varelse..

hur mår du?

vad gör du?

känns som att något är på tok?

ibland kan ja känna saker som ska hända.. hoppas de inte är rätt!

           

jag saknar dig så de gör ont

ja man kan älska en häst!  så in i hel-ette

Av Anna Algotsson - 18 november 2010 21:04

Åh what a day huh..?

på jobbet gick allting jätte jätte segt  

jag ville faktiskt sluta så ja kunde köra lite, tfäffa pappa o mikael!

det var trevligt alltihopa!

idag på jobbet blev det gulash till lunch GOTT

 

Jag är en sopp tjej (fast ja kan inte laga det själv typ)

jummijammi


skulle vilja ha en kock som lagade soppor till mej hela vintern  

när jag kom hem gick ja raka vägen in i duschen o mikael hade gjort sött

 

lite mack-buffé o mys framför tv:n

uscha ja e såå trött nu så ögonen gör ont..

jag lekte frissör lite innan micke skulle åka nyss med

   

tusse

nu ska jag fixa tvätten ciaoooo!

Av Anna Algotsson - 18 november 2010 10:32

goood morgon.. Fattar ni vad rädd jag blev när klockan ringde?

JAg hade problem igårkväll hade planerat in 3 saker samtidigt tyvärr!

Det löste väl sig iofs så det är lugnt nu mn somnade väääldigt sent men sen jädrar då sov ja gott gott gott!

Hade velat ha min hund i sängen men vågar inte om hon får för sig att pinka haha..

åt nyss en underbar frukort o drack massa kaffe till det.. Kaffe känns la sådär hälsosamt men vad ska man annars dricka? Vatten?

De blir man la inte pigg utav? Ligger i en puff o borde printa in siffror ifrån teorin men ja orkar inte ja får inte ge upp nu hjäääälllppp känns som man vill ge upp allt förutom kärleken o vänskapen :s äh ska rycka upp mig

Av Anna Algotsson - 17 november 2010 22:42

en lätt smyckes-hållare..

jag gjorde dessa 2 på jobbet

man behöver bara en diskhandske gips o färg

vips så har man en hjälpande hand

  haha kolla vad rolig ja ser ut  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards