♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under oktober 2010

Av Anna Algotsson - 28 oktober 2010 23:23

titta vilken söt tjockis... bara äter o äter.. hihi

Av Anna Algotsson - 28 oktober 2010 23:22

Av Anna Algotsson - 28 oktober 2010 21:30

NU NU BLIR JA ARG O HÖFT-FLÄSKET ÄR ARGT PÅ MIG FÖR JA ÅT MASSA FIKA HAHA LETS GO CINDY!

 

Av Anna Algotsson - 28 oktober 2010 21:24

Ja e såå trött på min mage..

det enda bra med den är att den aldrig blir "jätte stor"

Den är oftast platt men tränar jag lite blir den som en kill-mage   

någon med samma problem? jag har nog lätt att bygga muskler

om ja tränar mkt blir ja bara stooor o biffig haha kanske för ja äter som en hest

Blir man för smal försvinner tuttarna men de gör dom typ i sport.bh ändå

den ba trycker till brösten så man knappt kan andas hahaha

    Fyfan körde lite med Mickes tyngder TUNGT ja? svimmade typ!     Här ser den inte så manlig ut ialllafall..  

Av Anna Algotsson - 28 oktober 2010 19:46

Åh min älskade vän fyller år idag!

hanna hon fyller 21  

 

Hanna du är en utav världens BÄSTA BÄSTA BÄSTA!

Hoppas du hade en underbar dag gumman..

Du betyder vääldigt mycket!

synd att vi inte cs så ofta men när vi väl cs har vi sååå kul

skrattar mest med dig mest utav alla så är det bara

vi har känt varandra sen vi va små tussar ju vi ska bli gammla ihop

ja vill bli gammal bara ja får bli det med dig som vän fattaruuu?!

 

Ja e beredd att bli gammal ja vill vara vuxen nu så man vet va man villl o ja tror ja vet vad jag vill o det e snart  

mys

Av Anna Algotsson - 28 oktober 2010 19:38

tänk va gott det kan vara o koppla av med gott te o en bok..

de gjorde jag lite idag, mys!

hittade en värs som stämmer med!

      

Av Anna Algotsson - 28 oktober 2010 19:35

detta bestod min jobb-dag utav:

     

kolla formul 1 o leka med radiostyrd bil o äta mat sen hem typ.. gott o mysit

Av Anna Algotsson - 28 oktober 2010 19:33

Min pojkvän vart lite hungrig efter innebandyn så han fick lax med rom-sås

    Lax, romsås och potatis med dill på   

enkellt o hoppas de var gott?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards