♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Anna Algotsson - 27 oktober 2010 23:14

saknar utlandet massor..

Jag o Mikael kanske ska åka iväg i vinter på en liten resa.. men vi får se!

vore så skönt o bara komma bort o vila ut på riktigt!

lugnt o skönt me all-inclusive!

vi var ju på chania i sommras de va super!

   

Vet ni något bra resmål?

Av Anna Algotsson - 27 oktober 2010 23:02

skönt, jag klarar de flesta proven i detta programmet..

mkt kugg-frågor dock!

någon som vet om teoritestet ser likadant ut som innan?

längesen man va där å skrev nu

(trodde dock inte att ja skulle behöva göra det igen heller menmen...)

 

mys

Av Anna Algotsson - 27 oktober 2010 22:14

Nu har ja o min älskling varit på en liten liten promenad..

snart ska jag göra ett test, tror ni jag klarar det :)

Hope so

 

Av Anna Algotsson - 27 oktober 2010 21:35

Vad gör alla ikväll då?

jag ska snart ta ut vovven på en promenad..

måste erkänna att ja e lite röksugen men ska hålla mig till helgen hoppas jag!

  gosig tröja va?`från HM   Mysa is the shit.. igentligen borde ja gå o sova men vem kan sova 20 i 10?

Av Anna Algotsson - 27 oktober 2010 21:08

jag har klippt o färgat håret.. själv

  rödbrunt e snyggt men skulle gärna sätta i lite löshår o ha lite ljusa slingor för lite mer effekt.. får la se fram-över

 

ja klippte av halva mickes hår med, han blev jätte bra i det...

sen flötade vi muummssss

  vems e vems...?

Av Anna Algotsson - 27 oktober 2010 21:06

ikväll har jag kollat på:

 

denna filmen är helt okej, men dåliga effekter...

Av Anna Algotsson - 27 oktober 2010 16:41

uscha vilken hemsk arbetsdag..

det var så mycket liv!

DAGEN BLEV SEGAAASTTTT

även ifall ja fick en timma h´ledigt för att köra i morse...

spräng huvudvärk o 38.9 i feber not funny

 

god räksallad till lunch

  försökte vila efter de men de gick inte så mkt tankar runt allting som jag ska göra bläää

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards