♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2010 23:15

  Tv i sovrummet så gött...   jag just nu, trycker i mig lite flötiga smarriga chips, dricker pepsi o sen har ja kollat   , vilat, läst bloggar, kollat hästar o myst me mikael

varför är jag såhär trött?

ögonen känns så tunga o kroppen helt slö, jätte slö? läbbit!

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2010 10:59

jag är inte mycket för Överkast men detta var snyggt erkänn?

995:- kostar det!

  

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2010 10:49

Åh tänk er att sitta o chilla o solen med en av dessa?

  

tänker på mig o tjejerna i turkiet, eller ja o micke på kreta!

Bästa semesterminnerna i mitt liv I love u  

             

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2010 10:37

hallihallå..

nu sitter jag på jobbets dator o beställer dom här fina gardinerna...

     dom ska vi ha i vårat kök tänkte vi :)

jag är sugen på en resa o en go drink! vill iväg o må gott

   vad ska man göra idag då?

slappa,slappalappa?

Jag är tröttast i stan o yrast me snälla.. GÅ ÖVER! hehe

imorn ska vi la jobba igen så ledige  man aldrig känns det som!

Nästa v ska man köra o få massage oså hoppas de gör att man mår bättre!

  

Bästa köper ever.. tv i sovrummet.. vi bor där inne nu!

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2010 08:21

påväg till jobbet.. Mår inge bra! Va uppe för länge igår haha :) får ingen vidare helg heller för jag ska ju jobba imorn med.. Aja money money..

vad ska alla göra i helgen tro? chilla va?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards