♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Anna Algotsson - 5 oktober 2010 22:00

sådär.. nu har vi fått upp våra snygga nya gardiner..

tycks?

 

Av Anna Algotsson - 5 oktober 2010 20:08

Nawh söt älskling, lite pömsig..

 

Av Anna Algotsson - 5 oktober 2010 19:55

Sikken dag va?

puhu...

jobba,jobba jobbaaaaa..

  seriöst svåraste pusslet jag löst? as knepigt var det!

    Jag är i himlen tralalalala önskar det ibland.. ne..

 

snygg goose jacka jag prövade på jolina men 7 tusern, dete  mkt pengar ju!

  kvällskäk till micke...

  snacks..   muummsss..

Jag var med andrea lite idag det var mysit vi satt o pratade på wanes o prövade jackor.. känns som de inte kommer bli ngn för mig i år BUHHH

Av Anna Algotsson - 5 oktober 2010 13:30

fotad på jobbet skit kul, ser ut som ja är i himlen lite!

 
Av Anna Algotsson - 5 oktober 2010 11:36

nu har vi tagit en promenad till coop o köpt smink o avocado.. Kände mig så risig så imorn ska ja pröva foundation :) ska pröva ögonskuggor i 4 steg med! Världen är såååå liten va, skulle hjälpa 2 kompisar me kärleksproblem o gissa vad? Samma tjej hahahaha sjukt eller? Själva tjejen var min kompis lillasyster med bra där! Nu e jag glad.. Sånt e kul, lite skadeglad! Nu gillar ja inte henne dock för det va dåligt mina kompisar är världa bättre! Idag kanske jag ska fika med andrea sen hem o slappa gött..

 
Av Anna Algotsson - 5 oktober 2010 08:06

nu går ja la till jobbet då, de tar emot.. aja hejdååå!     hahaha.. anna <3 sin cam

Av Anna Algotsson - 5 oktober 2010 07:25

Åh vilket bra humör jag vaknade på idag känner jag!

Lite för lite sömn..

lite för mycket oväsen på morgonkvisten?

Kul att man ska låta en annan sova o va gullig men jag då?

ja behöver också sova?

sa faktiskt det EXTRA igår, snälla väck inte mig tidigt nu då bara för att du lägger dig 8? snälla snälla snälla.. ja mår dåligt när ja sover för lite de gör alla!

mmm vi får verkligen ta sushi ngn dag hanna!

   

köpte dyra sömnpiller men de va inte sömnen som va problmemet kanske haha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards