♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Anna Algotsson - 6 oktober 2010 22:37

någon som vet vart man kan köpa denna?

snyggt o bra i köket!

 

o.c

Av Anna Algotsson - 6 oktober 2010 21:44

Tycker det är så synd att dom slutade göra O.C älskade den serien!

  snygga skådisar, bra handlingar o man var inne i serien!

kunde inte slita mig ifrån tv:n när det gick!

tror jag har sett hela serien 2 ggr o skulle kunnat se den 2 ggr till!

       

några mysiga scener som jag älskar!

Erkänn att det var bra?

Av Anna Algotsson - 6 oktober 2010 21:34

Så sött!

Älskar kärlek, finns det något finare?

Av Anna Algotsson - 6 oktober 2010 21:31

Fin låt!    I just want you to stay! lalalla

Av Anna Algotsson - 6 oktober 2010 21:13

Åh jag såg en så söt film igår..

hanna,Anna,julia film

  Jätte söt!

Ikväll har man kollat   hos mig också

Tycker det är kul o se vad de gör för mat o får för omdömmen  

Kollade även på Bonde söker fru

Av Anna Algotsson - 6 oktober 2010 17:49

ja känner mig lycklig..

gjorde lite god mat, hemma o slöar me min man

har världens bästa vänner..

känns som allt är på rätt väg igen..

alla blir deppiga utav hösten!

enda med mig nu är att ja känner mig så tjock?

pluffsig? sen är ja godis-sugen o sånt helatiden med kanske e bara för ja äter skiten som gör att man känner så?

ja brukar ju alltid pendla 2kg upp o ner..

 

Lite sugen på mitt körsbärsvin! mums det smakar saft (stark saft)


Av Anna Algotsson - 6 oktober 2010 17:28

vi beställde parfym ifrån Parfym.se

för ett tag sen o de kom idag, mums va dom luktar gott!

 

mat

Av Anna Algotsson - 6 oktober 2010 17:23

Idag har man jobbat men bara till halv 2.. det var skönt!

efter jobbet körde jag lite bil på nya trafikskolan

de gick jättebra!

sen åkte vi hem o lagade mat!

          Lite ingredieser..

Försökte göra en nyttig lasange/ gratäng..

  ser inte så gott ut men det var det!   Ja älskar spenat o måste äta det för de är så mycket järn i som ja behöver!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards