♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Anna Algotsson - 15 oktober 2010 23:20

Snälla snälla snälla snälla..

 

varför har jag så svaårt att tänka bara på mig?

Vad jag vill, hur jag känner?

Jag vet inte när jag kopplade av senast ja mår så sjukt dåligt av detta!

 

Jag kan känna mig svimfärdig, dösjuk, vara hur fegrig som helst

-Ändå går jag till jobbet


jag kan vara trött, illamående o känna sängsäng sänggggg

-ändå går ja ner o tvättar, diskar, damsuger


ja kan må illa känna fyfan för mat

-ändå springer runt som en tok för att inhandla o göra ngt gott till kvällen


Ja kan känna att jag vill "banta" (gå ner lite)

-ändå äter ja massa för att inte se dum ut inför andra!


jag kan vara ybertrött orkeslös DÖD

-ändå går jag ut o springer för att inte verka som en latmask


jag kan känna att ja inte orkar bry mig ALLS hur jag ser ut

-ändå sminkar ja mig o fixar mif för att inte andra ska tycka jag är ful!

 


GE MIG EN EGEN VILJA!!!


 

Av Anna Algotsson - 15 oktober 2010 23:10

bara jag o min godispåse uppe eller? när den är uppäten då? blir ja ensam då...?

  tråkigt ja har o magen värker plus att ja aldrig kan somna..   

Av Anna Algotsson - 15 oktober 2010 22:54

 

ja blir såååå trött på att man ska vara gullig o lyssna på när alla andra pratar

sen när man har något att säga eller har funderingar på var det inget viktigt längre?

hallå jag finns också?

kul att jag alltid pratar med mig själv här typ

 

Av Anna Algotsson - 15 oktober 2010 21:43

Svenska klassiker som jag älskar!

            maraton o kolla allihop?  

Av Anna Algotsson - 15 oktober 2010 21:30

Jag har haft sånna konstiga magsmärtor ett tag

Någon som vet varför man har ont i övre delen utav magen?

jag läste på magkaratt o ångest?

vet inte vadd et kan göra.. känns som man går o spänner magen helatiden plus att man mår illa på kvällarna och så vad e detta?

      om ni vet vad det kan vara snälla skriv, hjärtat slår så hårrt med  

Av Anna Algotsson - 15 oktober 2010 19:42

ja steker..

hamburgareee jummi jammi med soltorkatd tomat o fetaost!

u like that? wee do!

          cindy är avlämnad till mormor o vi har shoppat lite

mest mat osånt dock hehe men de måste man ha!

Av Anna Algotsson - 15 oktober 2010 17:43

förberedde efterätterna...

    krossa digestive sen häll på kesella o in i frysen.. mums!

Av Anna Algotsson - 15 oktober 2010 17:33

helloo...

idag gick de sååååååå segtv att jobba

haha

fastän vi mest slöade o myste så gick de sakta!

när ja kom hem blev de bädda om o "storsdtäda"

        tror ni ja gillar bobbys? ;)

  yes i do..

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards