♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Anna Algotsson - 14 oktober 2010 21:00

Funderar på att dela en spruta restylan med en kompis, frågan är om det är 1 ml eller 0,5 ml man borde dela om man INTE vill se ut som en fisk.. det går iofs bort efter några månader men ändå ja måste pröva det!

 

Av Anna Algotsson - 14 oktober 2010 19:23

  chili con carne alá anniz  

Av Anna Algotsson - 14 oktober 2010 18:15

undra vad anna ska laga av detta.. ris blire till iallafall..

 

uhh

Av Anna Algotsson - 14 oktober 2010 18:14

kolla va cindy hitta på våran promenad.. fräsht!

   

mina jeans<3

Av Anna Algotsson - 14 oktober 2010 17:50

YES,YES...

jag hade lite garderobsrensning och

mina syskon har en tendens att "låna" mina kläder

ja vart lite orolig över mina favvojeans som vart borta ett tag

hittade 10 undanjömda favvo-jeans nu jehaaa

      dansar runt?   Älskar snygga slitningar..

  domma byxorna är som chinos.. mjukisjeans sååååå sköna      

thank god I found u guys!

Av Anna Algotsson - 14 oktober 2010 10:28

99 mms annaalgotsson morning.. Denna dagen började inte bra heller! Vaknade minst en gång i timman inatt hade velat ha ngn att prata med då.. Mår så dåligt imellanåt kan ja knappt andas! Kom till jobbet osminkad med håret i en truls o första kommentaren "hur mår du igentligen ser ut som du sålt smöret o tappat pengarna" kanske stämmer de.. Ja kanske borde tillåta mig själv att faktiskt vila när ja vaknar upp med 39 i feber men pengar är alltid ett bekymmer i mitt liv! Antingen tjaffs om ämnet eller att få det o räcka till allt man behöver.... jag har lovat mig själv att fixa så ja kommer ut på vägarna sen leva livet, äta de man e sugen på, träna och spara till ngt stort! Helt ärligt så klnner jag mig död idag så uppmuntran är uppskattat

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards