♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Anna Algotsson - 7 oktober 2010 21:52

nemen fy va ja känner mej ofräsh o ful..

orkar inte göra mig iordning 7 på morgonen så ja går som ett trash...

 

även ifall ja hade flöthår åså hade ja ändå snygg sminkning o ser inte fet ut

ja e helt svullen i ansiktet euhh!

Av Anna Algotsson - 7 oktober 2010 21:31

Åh shit vilken seg dag, den tar ju aldrig slut..

vill bara sova, nu,nu,nu

fyfanken vad jobbdagen var seg med!

     

fördrev dagen med att trimma näshår, posta brev och göra såpbubblor till tussen!

Efter jobbet körde jag lite bil med klas, skitkul!

rejsade i skogen o sen körde hem oss (han bor granne med pappa)

Annars har jag ätit pizza, godis o bara flötat!

stackars min pojk han har kramp i benen   

nästa vecka blir det teoriplugg o när de känns bra ska ja köra några till

han kräver mkt för att boka in mig haha men han ska ju åka me o vill la inte skämmas antar jag!

Av Anna Algotsson - 7 oktober 2010 12:33

Hejhopp..

jag vill redan hem!

har iallafall bokat till något kul jobb på lördag Universeum..

anna o hanna i gbg det e grejer det ju!

ska bli skojj att göra någonting annat!

Skulle velat ha en ledig helg med min pojkvän men det får vänta till nästa då kanske?

      

sommar-bilder! saknar lite men skönt att slappa nu ellerhur

Av Anna Algotsson - 7 oktober 2010 11:14

Åh va ja hatar 3, cpcpcp :(

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards