♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Anna Algotsson - 25 oktober 2010 22:47

uscha va tråkigt att vara ensam en kväll va haha

jaja får la gå o sova snart ändå...

 

Av Anna Algotsson - 25 oktober 2010 21:55

jag var på apoteket idag o köpte lite munhygien..

smart tandborste att ha med:

 

köpte även medicin mot min magkatarr..  

Av Anna Algotsson - 25 oktober 2010 21:49

Min kväll består utav, tvätt, tv o prata me vänner..

    uscha för att hänga tvätt ellerhur?  

Av Anna Algotsson - 25 oktober 2010 21:47

Åh va härligt med en måndagskväll med detta:

 

jag älskar verkligen detta programet..

tänk o ha deras liv, enda man behöver e att vara snygg o ha ett kul intresse

skulle haft 2 hästar o en go bil o sen bara gjort massa mysiga behandlingar o tränat fatta vilket liv LIKE A LOT

Av Anna Algotsson - 25 oktober 2010 18:38

  Yes,yes fixa ögonbrynen igen!!

färga o noppra...  

NONO   fick inte tid förrän torsdag..

tänk om de inte blir bra så går ja där på våran kryssning ful..

   

Av Anna Algotsson - 25 oktober 2010 18:33

  denna filmen såg vi igårkväll, skitbra men svårt att hålla sig vaken en söndag vid 12-1 på natten när man ska upp vid 7 på måndagen!  

Av Anna Algotsson - 25 oktober 2010 18:18

usch o fy vilken huvudvärksdag?

ja slutade som sagt 2 o körde en dubbel sen gjorde teori

kände inte för det för 5 öre  

mikael har föpt ett nytt formul 1 spel så här blir han sittandes..

 

sötis, det e la bra att han tycker det e kul tycker jag!

jag passade på att laga lite egen wook.. AS GOTT!

  anna själv me några tag mascara.. hihi nyvaken i en strut?

 

Av Anna Algotsson - 25 oktober 2010 12:38

tänk vad lite kan betyda så mycket.. Ja är glad idag fastän jag har ondare än någonsin! Jag fick en så värmande komplimang o ett erbjudande jag tackade nej till i morse.. Får se om ja ändrar mig hehe sen så fick ja en puss på arbets-tid som värmde utav min man.. Nu kommer dagen gå fooorttt! Jag slutar 2 sen ska jag köra en dubbel körlektion.. öva på att hålla hastigheten antar ja (har en tendens att bröta iväg) han ja kör me kallar mig duracell kanin hahha hoppas på massa mys ikväll med

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards