♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Anna Algotsson - 2 oktober 2010 22:36

partymusik :d

Av Anna Algotsson - 2 oktober 2010 22:19

Första drinken på 5-6v för mikael ja drack ju lite med hanna sist..

vi e dukriga på att stanna hemma men idag så..

  några glas rom o cola o nu:

  breezeerr   

Av Anna Algotsson - 2 oktober 2010 22:05

Gisssa vad jag o mikael har gjort?

  klippt varandra   

Några cm åt varje håll så nu ska vårat hår bli fräsht..

tänk om mitt växte som mikaels va haha najs!


    puss på min nyklippta älskling  

Av Anna Algotsson - 2 oktober 2010 20:45

  mums ge mej!

vi

Av Anna Algotsson - 2 oktober 2010 20:41

  puss på mig.. mysit att vara hemma med dig..

Av Anna Algotsson - 2 oktober 2010 20:36

Kan detta sluta nu?

jag hatar att vara så trött helatiden?

huvudet känns helt knäppt..

detta är inte jag..

jag är en glad o pigg partyprinsessa men nu ligger ja hellre still..

  känns som att sova är det bästa som finns just nu..  

Av Anna Algotsson - 2 oktober 2010 11:39

nu är jag o hanna påväg till göteborg för att bada i göteborg..

Vårat jobb idag är att äta bada o åka hem men det e slitigt o tar på en ändå kan jag lova!


Ja har huvudvärk o känner att ögonen är sjukt tunga idag så ngn mascara blev det icke.. Mohaha

ja har drömt skit, vaknat på fel sida och känner att de mesta e tråkigt just nu, orkar fasen knappt vara vaken för ja mår skit helatiden!

Känns som man har kul liv då?

Sova känns skönast men de får ja inte heller uscha va ja är tråkig

Av Anna Algotsson - 2 oktober 2010 07:09

fy va sugen jag var på att gå upp 6 en lörda? Ne o mannen i mitt liv visste hur svårt jahar att sova fanken vad trött jag blir? Vi lämnade ju bort hunden för att få sovmorgon men fick man de? Ne självklart inte.. Vem var det som sa att han ville att jag skulle jobba lördagar jo samma man som ska hålla en vaken från klockan 6.. Tack så hemskt mycket du kan gå o jobba själv typ.. Ja har vart dålig hela veckan men hållt ut o kämpat för vår skulll inte min då hade ja varit hemmavarje dag denna veckan. Skitlördag jag hatar dig

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards