♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under oktober 2010

Av Anna Algotsson - 24 oktober 2010 13:49

hej alla alla..

idag har jag sovit ganska länge..

var uppe första gången vid 7 men somnade om ganska snabbt igen

hela natten igår låg jag o lyssnade romantisk musik på mobilen o blev typ aldrig trött..

tillslut somnade jag ändå o det var göra skönt!

vad ska man göra idag då?

hanna ville hitta på något men hon svarar inte nu hehe

  nyvaken i en strut tittar ut!   tänk va mysit att ha en häst som man kunde rida på idag!

jag har sprääänggg huvudvärk idag, not fun!

Av Anna Algotsson - 24 oktober 2010 13:45

Av Anna Algotsson - 23 oktober 2010 20:11

detta kommer lite utav min kväll gå ut på:


 
Av Anna Algotsson - 23 oktober 2010 19:37

titta, jag sätte på ett nytt ludd på min nya jacka som ifrån början hade fake-ludd

veganerna kommer la slå ner mig men men hit me..

  mysigt me LUDD!

Av Anna Algotsson - 23 oktober 2010 19:19

dricker alla utom mig idag eller?

känns så.. :(

men min mage klarar inte de!

  jag i sälen

Av Anna Algotsson - 23 oktober 2010 19:05

sedär ja.. mäntligen hemma  

kan sitta o chilla för en gång skull men ska snart öva teori

jag har jobbat med mikael idag!

de gick sådär..

vi delade på en pizza sen badade   

 

cindy fick åka med till mikaels försäldrar lite, hon har varit hos mina hela dagen..

 

hoppas alla mina vänner får skojj som är ute o super..

lite sugen men kan inte dricka med magkatarr..

Av Anna Algotsson - 22 oktober 2010 22:21

funderar på att gå och lägga oss snart..

Ska ju upp och jobba en sista gång för denna månaden (sista lördagen) 

va tvungen att jobba 4 lördagar för att jag skulle få de pengarna jag behövt på de! hoppas hanna vill jobba med mig snart..

Jag la fick 820 att spendera på taxi o de räcker till 4 så imorn e de kvitt!

Nästa helg blir de finlandskryss (Ålandsbåten me kollegor 

ja o tanterna weooo vi ska ha skojj!

  smakar på min groda.. tror ni att han blir en prins?   tutt-uuttt     .. sleeep tight

Av Anna Algotsson - 22 oktober 2010 21:34



Jag känner en ångest som har funnits här ett tag,
Jag väcker mig själv och frågar Anton vem är jag?
Jag kollar med hat på min spegelbild
och jag får ett svar som jag inte vill
Känner en ångest blandat med bakfylla och hat
Jag vaknar varje dag och tänker vem fan är jag
Tider har passerat men de är samma jag idag
och jag vaknar varje dag och frågar mig själv mår du bra
Tiden passerar snabbt men ingenting jag kan komma ikapp
Men tackar ändå livet för dom stunderna som jag haft
Jag tänker tillbaka men drömmar är få
blickar mot himlen och fyller mitt mål
Vägen tar slut men jag fortsätter att gå.
är det anton med ett T eller anton med 2?
Jag skiter väl i för jag hatar ändå båda.
Snälla du jag orkar inte med det här
Jag släpper mina vingar och flyger till min värld

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards