♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under oktober 2010

Av Anna Algotsson - 22 oktober 2010 20:07

Titta vilken söt liten nalle jag fick.. i   hihi

Micke gjorde lite mat till osss:

  sen fick jag glans grejer till mitt hår.. (ska prövas)

  massa flöt o idol nu!

   

Av Anna Algotsson - 22 oktober 2010 16:38

jag fick frågor från 2-3 stycken om träning?

Nu e de typ jag? träna?


förut tränade jag nästan 2 pass om dagen...

jag var helt besatt!

kunde vara på ena gymmet på morgonen o  andra på eftermiddagen

Annars tog jag alltid en lång promenad med min förra hund

  Bästa träningen tycker jag att är BODYPUMP

man tränar hela kroppen på 1 timma


nu har jag lite mer jobbb o annat att tänka på!

det blir knappt någon träning?

till o från jobbet mest o någon promenad och så.. LAT

Annars har jag alltid ridit eller haft egen häst ju!

  jag i sommras..      min förra hund    

jag rider i ett försäljningsstalll..

Av Anna Algotsson - 22 oktober 2010 16:36

hemsk dag på jobbet

ja överdrtiver inte

räknade verkligen sekunder..

ucha!

men,men nu har jag vilat 15 min i ett solarie utan att bli de minsta brunare..

 

  jag behöver vekligen vila vila vila.. hehe

Av Anna Algotsson - 22 oktober 2010 11:02

haloween snart... Ngn som ska vara cowgirl? Ja kollar med hat i min spegelbild o får det svaret jag inte vill! Ja känner en ångest som har funnits där ett tag, ja väcker mig själv o frågar anna vem är jag? Verkar jag glad? är jag glad? Varför?

 
Av Anna Algotsson - 22 oktober 2010 08:00

såhär ser det ut genom mitt fönster idag:

  massa massa snö.. uscha!

inbatt sov ja kanske 3 timmar..

skojj?

ögonen är helt mosade nu typ   

nu ska jag gå o jobba....!

  såhär tycker jag om dethär:  

Av Anna Algotsson - 21 oktober 2010 23:16

Åh saknar sommaren nu..

fylla år!

ha fina kläder

äta jordgubbar

         

nu!

Av Anna Algotsson - 21 oktober 2010 22:47

Nu blir det "hemmagjord hallon/blåbär glass" med film..

va e de för väder? storm?

   

Av Anna Algotsson - 21 oktober 2010 21:25

  ingen som har vinterdäck att sälja ?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards