♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under september 2011

Av Anna Algotsson - 25 september 2011 09:49

min nya mössa.. Finns på sisters för 299:- hähä nu ska vi till ridhuset ja o love! 

 
Av Anna Algotsson - 25 september 2011 08:00

men jäkla skit!!

Kul att man aldrig kan få en normal dag?

Shoppade på A6 center sen drog jag för att fira syrrans 25årsdag o Tess 22 årsdag gissa om de blev bra?

Ne klart inte!

Alla va sura o en tjej slog till mig o syrran för att hon ville ha hennes kille eller ngt?!

"okej" tack för att du trampade Sönder min fot med!

Gah hemma fick man ingen kärlek heller som vanligt :/  (micke skulle jobba)

Av Anna Algotsson - 23 september 2011 20:40

haha snälla dom är :o lägger ut kändisarna såhär:

vem bryr sig hur man ser ut "nude"?

huvudsaken är att man är fin någongång :)

tänk dom, som måste ta till kniven för att de inte trivs? då kan man vara glad att lite smink hjälper..,

ja tycker alla var söta ändå!

       

Av Anna Algotsson - 23 september 2011 19:31

Today?

ne vad gör man idag?

skulle velat åka iväg o rida en mysig tur i skogen idag faktiskt :)

istället fixade jag här hemma o myste med min son

   kokade napparna o lade dom i vicyvatten gjorde mat o fixade disk   jag gjorde mys till kvällen så mikael skulle bli glad

   hehe försöka är ett måste

jag var hos mamma en stund o hjälpte till lite med disk åsånt där med..

   tpg en promenix med mikael o love sen köpta spiceNrice o åt gotte :)

dumma hund :(

   


Av Anna Algotsson - 23 september 2011 13:30

Nu sitter ja o gör mej iordnngi för lite ärenden :)

ska bli stressigt men kul haha

hoppas på en promenad idag, det behövs!!

   min sminkplats :)  

Av Anna Algotsson - 22 september 2011 22:19

Underbar dag!

bästa dagen på länge måste jag säga..

Jag fixade ju lite här saen drog jag till stan på sushi-lunch

så sjukt gott förutom laxen som var seg? idioter.. laxen ska vara lätt-tuggad

   tur att det inte är så onyttigt som viss mat för man skulle kunna äta ihjäl sig 

   det är kul att leka framför spegeln :)

         jag var hemma hos mamma o pappa o gjorde ett nytt rum till mamma :)

hoppas hon blir nöjd!

jag o elin är bäst! mohaha

   när jag kom hem efter allt slitande kollade jag o mikael på en bra film o love åt sin största måltid ever!

      JÄTTEBRA film, helt i min smak!

hundarna fick en promenix med mohaha

godnatt alla! 

Av Anna Algotsson - 22 september 2011 12:11

Haha ja börjar alltid greja med ngt..

idag skulle jag bada love så var badkaret sönder :/ fasen

fick bada honom i det stora badkaret!

   ploppen funkade inte så vattnet rann ur..

ja rensade bland mina kläder!

vill bara slänga allt o köpa nytt, en ny stil

fast jag har ganska blandad hehe

jag la undan 2 påsar med sommarkläder för det finns in gen plats för kläder i detta huset typ.. 

 

älskling väntar på att åka nu haha

 

Av Anna Algotsson - 22 september 2011 07:18

godmorgon alla.. Ja vaknade när Micke åkte vid 6 idag.. Känner mej jätte ledsen o konstig :/ jag måste bestämma mig om jag vill hyra hästen o om jag vill stå i brämhult med den.. Blir lite fundersam hur det kommer vara att ha en hel eller halv häst o ett litet barn! Tycker dagarna går undan nu, tänk sen då! Ja o Hanna funderar ju på att ta en snabb-utbildning o starta en liten sak som vi kan jobba med sen! Sen kanske jag ska jobba lite extra med.. Hmm blir detta för mycket? Ska ju spara så vi får hus o bo själva snarast med! Ja är yr o vet knappt vad man ska satsa på efter sin son som går före ALLT..... 

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards