♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Anna Algotsson - 8 september 2011 19:54

nu kan man köpa marias "egna läppstifft" 

hon o makeuppstore samarbetar fram ett nytt nude läppstifft :)

   

Av Anna Algotsson - 8 september 2011 19:42

Dagens tråkiga

Tvätta, fixa disken, fixa mat till lilleman, byta bajsblöja ;)

haha

   

Av Anna Algotsson - 8 september 2011 19:39

Dagens träning blev en promenix vid kransmossen

tänkte tagit med alexandra men fick inte tag på henne hehe

 

Av Anna Algotsson - 8 september 2011 19:32

Ni måste ju pröva det jag gjorde till kvällsmat idag

så mumsigt!

Lax i ugnen med keso på (tog med smak,paprika mm)

lite ugnsgrönsaker o potatisklyftor ur en påse...

allt som allt tog det la en halvtimma.. snabbt,gott o nyttigt ;)

     

vore säkert gott att bara göra lax med keso o en stor sallad till   

Av Anna Algotsson - 8 september 2011 14:55

Undra om det blir en härlig promenix idag? :D

hope so?

     perfekta höga byxor som täcker ärret ;)

Av Anna Algotsson - 8 september 2011 14:04

Ta hand om dig..

Det kände jag att jag behövde idag

en rejäääl dusch o en mask!

snygg va?

   Jag vågar inte skrubba bort tejpen runt mitt ärr än..

det känns o gör fortfarande lite smått ont!

Jag vill gärna börja träna nu men det får jag inte ÄN :(

   det börjar se ganska fint ut tycker jag, får la se om det blir någon tattoo där sedan om jag känner för det :)

God frullis idag med!

   Nu ska jag tvätta lite sen ska jag hämta min pappa ifrån hans jobb!

Av Anna Algotsson - 8 september 2011 13:57

Hello

hur sover era bebisar?

ja skrev ner varje gång Love vaknade inatt..

Vi gick till sängs vis 11 tiden och så somnade han nästan med en gång

nästa gång han vaknade var klockan 2 och då ville han ha mat!

Efter det vaknade han klockan 6 o hade jätte tung kissblöja

efter det vaknade han 8-9 och var piggelin o ville gå upp

vi gick upp o lekte lite sen lade oss o sov vidare efter någon timme o sov till 1

shit va gött!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards