♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Anna Algotsson - 27 september 2011 21:51

godkväll ;) idag har jag mest tvättat hos mamma o hjälpt till sen vart ute på promenad med mina killar! Gött mos, idol och lite annat kul med tända ljus o mys<3

 
Av Anna Algotsson - 27 september 2011 13:28

ja tänkte att jag skulle åkt till mamma vid lunch men icke

fick sjukt mkt att göra ju :(

 

ngn av hundarna är dåliga i magen så det är bajs överallt.. vägrar torka mer nu :/ Åhhhh ja har inte tid med detta!

jag gick runt med love i bärselen så att han skulle vara lugn o få vara med..

shit vad han spydde..

   nu fick ja bada o duscha honom också o mej själv som TUR var!

gahhh dagarna springer iväg ju!

   

Av Anna Algotsson - 27 september 2011 12:40

shit ja tänkte äta frukost

hinner ju knappt de

så mkt att göra haha 

mitt upp i detta ska ni få se vad som sker, GAH

DUSCHA O SHAKE NUUUUUUU 

 

Av Anna Algotsson - 27 september 2011 12:18

jag hoppas på mys ikväll..

ny film, god mat o romantik?

   

Av Anna Algotsson - 27 september 2011 12:15

vad gör ni idag?

ja o love fixar här hemma

bäddar rent i sängarna, tränar, kokar nappflaskor åsånt

tiden går! haha

         love är i bärselen o hunarna sover..

 

Av Anna Algotsson - 27 september 2011 11:19

jag satt o kikade på alla underbara bilder på Love

jag skapade en fotobok via en hemsida som jag nu beställt

hoppas den blir fin :)

imorgon ska jag se om jag orkar göra en åt mig o mikael också

kan vara kul o kika i om några år ju!

Av Anna Algotsson - 27 september 2011 09:16

hemmaskönt..

jag började dagen med lite hemma-mys

Love ligger i babygymmet o jag gör mask..

en för ögonen som ska ta bort mörka ringar o en för hyn!

vi får väl se hur detta blir haha

     Jag tänkte legat i sängen en lång stund idag men solen sken o love pep så det fick bli upp tidigt ändå :)

kanske hinner jag göra lite nytta som vanligt! 

gött de ju!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards