♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Anna Algotsson - 2 september 2011 22:53

härlig eftermiddag o kväll.. Långpromenad med mina killar sen gjorde mikael mat till oss :) 

 
Av Anna Algotsson - 2 september 2011 16:03

Jag försökte verkligen sova idag

love sov as gött när mikael åkt o jobbat

MEN hundarna väckte mej hela tiden

dom skällde o skällde :(

störande!

ja duscha o pröva lite kläder o nu går alla jeans igen, ett problem.. ärret, de gör ont nu :(

     min nya mascara var skitbra btw.. passa på 109 kr på coop 

den var precis som diors bästa mascara..


Jag var förbi på jobbet o hälsade på idag, kul o träffa alla!

dom var förvånade hur liten love var haha

kanske inte så ofta men ser dom när dom är SÅ små eller så...

nu är jag hemma hos mamma o väntar på att mikael ska höra av sig 

hade velat handla med honom och så för sen ska vi hem o slappa!

Av Anna Algotsson - 2 september 2011 08:18

det blev ganska mysit igår på kvällen när jag åkte hem :) mikael bad om ursäkt o visade på sitt sätt att han ångrat sig! Tack älskling men gör aldrig mer om det nu! 

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards