♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Anna Algotsson - 15 september 2011 20:28

I love you now, I love you still, I always have and I always will ♥

 

Av Anna Algotsson - 15 september 2011 20:22

vi fick paket ifrånHM

MYCKET var till micke  skärp  mössa  skjorta     pannband

     morbror passar love

Av Anna Algotsson - 15 september 2011 20:19

ja o love tog en promenix innan:

       härligt väder var det :)

träningsvärken från ridningen var inge rolig dock!

 

Av Anna Algotsson - 15 september 2011 14:56

tycker om denna outfiten

den passar en UNG mamma :)

 

Av Anna Algotsson - 15 september 2011 14:54

Love this outfittycker det passar en ung mamma :)

Av Anna Algotsson - 15 september 2011 14:08

"Åh vilken lyx att vara mammaledig.."

det får man höra av många!

Jag vet inte om det är så lyxigt?

klart man älskar att att vara hemma med din son?

 men man får sjukt lite pengar,fixa allt hemma o det är INTE lätt att ta hand om ett litet barn alltid, man sover dåligt, dert är bajso kissblöjor, endel skrik o matning sen har man hundar att gå ut me med ;)!


Fast det är UNDERBART att jag har finaste sonen i världern som jag kan mysa med hela dygnet utan att igentligen behöva göra ngt annat!

 


vad jag gör på dagarna:

   tvättar, fixar bland massa papper o postar iväg viktiga brev   lagar oftast mat till hela familjen   idag blir det ratatolie med ris :D      jag fixar så att det finns mat o värma till lilleman, han äter ju helatiden!   åka till tippen o slänga bajsblöjor o annan skit!   damsuga en skitig hall o lägga bort skor som står hopplöst ivägen..

damsög faktiskt nästan hela nedrevåningen o torkade av i hela köket medans love åt sin ersättningsmjölk själv i sin säng..

Nuska jag ner o hänga min 3e maskin tvätt sen fixa några saker till.. 


   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards