♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Anna Algotsson - 5 september 2011 12:27

Nu ska ja in till stan..

har försökt ringa barnmoskan nu men inget svar..

wtf ja måste ha preventivmedel :) haha

    de ser ut att bli sushilunch idag.. mummssss

Av Anna Algotsson - 5 september 2011 12:12

Lite nytt o någon gammal..

film behövs nu till hösten :)

       

Av Anna Algotsson - 5 september 2011 11:47

Allt kändes perfekt med gårdagen tills man kom hem

man kan inte koppla av här

känner sig inte direkt hemma..

det är inte så kul för om man åker bort vill man ju att det ska vara skönt att komma hem men det är inte så!

kanske för att vi bor hos Mikaels försäldrar o dom ifrågasätter ändå endel!

hade la vart bättre om man haft en egen ingång men men...


Jag skulle precis slänga mej i sängen jämte mina pojkar på bästa humöret o kolla på:  

Så kommer såklart mikael med världens roligaste kommentar

"man kan ju inte kalla detdär bikinilinjen vart ditt ärr sitter"

Jag har verkligen börjat bli nöjd med min kropp igen efter att ha gått i fula kläder i 9 månader åså får man höra ngt som man knappt tänkt på själv..

jag blev as ledsen o tog filmen o kollade i soffan!

Jag låg o tog kort på ärret o kollade på det hela natten o började hata mej själv o mitt ärr  


För mig kommer det alltid st å för Love o jag kommer kanske tatuera över det en dag men jag vill inte bli påmind om det ändå!

jag kan dra upp trosorna högt o täcka OM ja vill... :/

 

Han bad om ursäkt idag men jag blir trött på att han aldrig tänker före han gör ngt, så mikael skärp dej nu!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards