♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Anna Algotsson - 29 september 2011 22:33

såhär ska man tydligen använda den nya skuggan?

 

Av Anna Algotsson - 29 september 2011 20:58

jag var med min lilla syster i knalleland :)

skulle köpt saker till mikael o mamma men hittade bara till mig o love haha

o elin då förståss!

   syster o Love   jeans o kjol...   ngt till ögonen :d värt o testa.. älskar att sminka mig vissa dagar   till love :)   skinnbrallor av bättre kvallité än gina.. yes äntligen!

jag brukar ta kort, kolla vidare, kika på kortet o sen köpa om det ser bra ut!      jag var o prövade ett par skor på skopunkten men jag vill köpa 3 så ska ta med min man o be han kika.. man får ju 3e paret så då kan han få dom eller jag mohaha

en chans att bli lite längre utan att de är jobbiga o gå i :)  

Av Anna Algotsson - 29 september 2011 20:47

Ja gillar att ta kort som ni märker..

speciellt på mejsjälv..

kan va bra o veta hur ofta man har samma kläder o vilka man kan skänka bort..

har tooook mycket kläder ju! :(

     Åh baren, mina vänner kommer få minnen av denna bilden

Likielikie :)))

Av Anna Algotsson - 29 september 2011 20:40

Okej här kommer årets första träningsinlägg :)

Jag var redig idag

var ute o gick en lååång sväng:

   efter denna tiden dog telefonen så jag kunde inte mäta klart o inte lyssna musik ju :/   Efter några sittups såg magen ut som förr och kilorna detsamma.. NAJS

       Det jag vill fixa nu är min rumpa som inte äs så rund som innan

men den ska i trim den med..

najs om man börjar rida sen med :)

Av Anna Algotsson - 29 september 2011 14:05

 


Oh nej! jag kan inte o tänker inte ha långa naglar när love är så liten :)

hmm

Av Anna Algotsson - 29 september 2011 13:59

Vad tror ni om detta då?

 

Av Anna Algotsson - 29 september 2011 13:57

Nu har jag fixat lite gott till ikväll..

så skönt att bara värma sen o slippa ställa sig vid spisen när alla är hemma..

passa på när man är ensam (med ett barn o 2 hundar)

 

Av Anna Algotsson - 29 september 2011 13:55

haha körde på samma lunch som kvällsgottis igår

men det är ju gott o ganska nyttigt så varför inte?

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards