♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Anna Algotsson - 4 september 2011 22:04

Wohoooo

jag vann en ny bingolott :D

   Fasen va lycklig jag blev! NOT...  

Av Anna Algotsson - 4 september 2011 21:50

Kvällen...

Skönt o gå en lång promenix med mina killar

börjar alltid tänka så mkt när ja är ute o går med ngn

att höra konstiga resonemang kan få en att bli helt knäpp :)

     vi kom hem o gjorde kantarellmackor.. mummis

   Älskar min bebis över allt annat ;)

tycker inte a andra ska lägga sig i hur man gör med sina barn..

tex. ATT love sover på en kudde mellan oss det avgör ju vi bäst själva tycker jag?

o hur vi diskar nappflaskorna haha please LET US BE OUR  OWN FAMILY!

   

NU SKA JA RÄTTA MIN BINGOLOTT, LÅT MEJ VINNA SÅ JA KAN SKAFFA ETT NYTT RIKT LIV HAHA ;)

(ofta man vinner så mkt)

Av Anna Algotsson - 4 september 2011 18:03

Haha nu ska vi RÖRA på oss..

   Vi har ju slappat till oss i 9 månader men det var du värd Love :)

Av Anna Algotsson - 4 september 2011 17:56

Hej hopp

vad gör alla idag tro?

jag o mina chicks skulle hittat på ngt men så blev inte fallet!

djurparken el restaurang men de blev inget!

ja o mikael var inne i stan vid 12 tiden o köpte kycklingbörgare o godis

sen kollade vi lite film o myste sen tänkte ja träffat vännerna men det blev ändrade planer nu så jag tar familjen på en promenad :)

det behöver vi efter allt flötande o love vill ha frisk luft!

en av dom bättre filmerna jag har sett.. allt i ett!


Av Anna Algotsson - 4 september 2011 11:01

Köpte nya örhängen på coop igår..

jättesöta tycker jag :)

     nu ska vi iväg o köpte lite flöt ;) mohaha

Av Anna Algotsson - 4 september 2011 10:37

Snygg outfit :)

tänkte haft den igår men så blev inte fallet!

älskar skinn..  

 

Av Anna Algotsson - 4 september 2011 00:47

godnatt önskar oss :)

     

Av Anna Algotsson - 4 september 2011 00:17

Ikväll lånade vi ut love till min familj i 3-4 timmar

det kändes faktiskt för alla pratade om Love helatiden :)

hur det var att vara mamma o pappa osv!

det är urmysit men lite smått sömnlöst såklart för man ligger i oroar sig 

annars har vi ju det jättebra tycker jag!

vi firade lite folk på Babbel o åt tapas-gotte allihopa

gott att få ta ngn drink till med för EN gång skull haha 

härliga mäniskor, god mat o underbar kille så beskriver jag kvällen!

                 som mamma måste man på poesa lite o dra in magen :)

nyss var man boll-tjock o fick inte på sig någonting.. nu passar det mesta o allt känns bra!

satt o pratade ngn timme med mickes föräldrar med o det var mysit!

nu ska vi nog gå o lägga oss AllA 4  

imorgon får vi kanske besök av några som vill se Love annars blire GOD mat o promenad igen tror jag!

pusspuss

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards