♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Anna Algotsson - 19 september 2011 22:35

Älskar denna låten, den är så skön..

man blir glad o sprallig :)

Av Anna Algotsson - 19 september 2011 22:30


  Måste ju tipsa om skivan jag laddade ner innan...  

bara bra musik NÄSTAN.. alltid ngn tjatig eller seg ju :)

men den skivan bör alla ha woopwooop! 

Av Anna Algotsson - 19 september 2011 22:25

Måste ju säga GRATTIS till mamma och GRATTIS till Emma som fyller och har fyllt år. dom hade kalas idag hemma hos mamma...

25 och 50 är ju något man ska fixa ellehur?


Av Anna Algotsson - 19 september 2011 22:06

Åh jag måste ge denna dagen både hiss o diss....

När jag hämtade posten hade mina fina skor kommit, dom var sådär as sköna att gå i som jag trodde.. kan vara gött när man inte gått i höga skor på LÄNGE!

det var nog innan jag blev gravid ungefär som jag gick i det sist!

måste köpa lite sexigare skor nu för jag har bara tråkiga platta tenniskor ju...

 

ja som sagt allt kan ju inte vara bra speciellt inte för mig... KUL

Det är la en vana att inte min kära pojk håller vad han lovar iof!

igårkväll lovade han mig att han skulle hålla vad han sa men det gick inte många timmar innan det var glömt, SÅKLART!

Han skulle börja 5 å sluta 1 o vara med oss men han orkade inte upp...

när jag gick upp gjorde jag lite käk som vi kunde äta på kvällen som vanligt men det smakade jag inte ens på själv, KUL o stå o fixa å bli sviken.. blääääää

 

fattar inte hur 4 kan bli halv 6? jag skulle kollat en boxplats vid halv 6 tiden och hade love.. kan ju inte ta med honom in i stallet, så dålig stil!

jag kollade på en boxplats i brämhult där jag stod innan, trevligt gäng där!

gillar stallet, hyran, folket o padocken, synd att dom inte har manege bara!

vi får se hur det blir med allting.. antingen ska jag hyra hela hästen eller halva det spelar ju absolut ingen roll hur det blir, kanske skönt att ha halva iom att Love tar endel tid med ju!



Av Anna Algotsson - 19 september 2011 13:05

Busig ja e o tankar massa nytt ;)

det går jättefort med mickes pappas nya bredband  

Av Anna Algotsson - 19 september 2011 10:36

Love är ganska torr i ansiktet

någon som vet om denna är bra?

 

dom rekomenderade den på bvc men tänkte bara kolla om ngn testat?

Av Anna Algotsson - 19 september 2011 10:25

Neeeeej jag börkar bli sjuk!

natten var hemsk..

jag kunde inte sova för att halsen gjorde så ont!

love var lugn o mikael snarkare haha ZZzzzzz

Jag började med att bada lilleman o koka hans nappar o flaskor!

sterilt måste det vara :)

   oljemassage för lilleman snart!   slängde på mig en liten por-tömmare! behövligt efter allt onyttigt i helgen

   nu ska jag kolla tv, tvätta o damsuga hallen

sen ska jag KRYA PÅ MIg!  mickes mamma var söt o löade fram piller o en lapp..

2alvedon o en ibumetin var 4e timme ;)




Av Anna Algotsson - 19 september 2011 08:03

neeeej! Hanna smittade ner mig igår! Halsen gör as ont o jag har feber :( ja som tänkt ta igen helgens frossande, de får nog bli lugnt! Ja e rädd att smitta ner min son ju, han kan ju inte berätta hur han mår stackarN! Micke skulle börjat 5 o slutat 1 idag egentligen men han var för trött som synd var :( vad ska jag göra åt detta nu då? Idag ska ju jag kolla stallplats o gå långpromenad men vi kanske får isolera oss istället! 

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards