♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Anna Algotsson - 6 september 2011 21:00

nya skor från nelly fick ja hem idag :)

 

Av Anna Algotsson - 6 september 2011 20:50


Mysdräckt is the shit!

 

Av Anna Algotsson - 6 september 2011 20:32

Oh mysig dag idag

barnmoskan med lill-killen resulterade hela 3,6 kilo

mammas stora kille nu!

Vi har kollat på film, köpt thaimat o myst idag...

Mikaels mamma hade köpt nytt kyl,frys o spis så det blev lite fix med det med

jättefina var dom!

   visst äre mysit o sitta inne o höra hur det regnar :D

   my bag...  (bara så ni vet) haha

    klär mej som den mamma ja e...

Av Anna Algotsson - 6 september 2011 12:51

Vi sov o vaknade o sov

sen till slut gick vi upp!

jag fixade lite nyttig frulle till oss för i em blire barnmoskan!

skulle igentligen hem till mina systrar o prata lite nu men orkar inte det just nu

Mamma gjorde bort sig lite igår så nu får hon be om ursäkt!

 

Av Anna Algotsson - 6 september 2011 12:48

Igår hade jag en helmysig dag med andrea

Jag hämtade upp henne så åkte vi ner till east och åt sushi!

Det var gott men knappt några roliga bitar kvar!

tråkigt värre...

   det var ju skitväder så jag hade svårt för vilka skor jag skulle ta..

kunde dock inte med ett gå i gummiskor i stan ;) så gick i sommriga tygskor..

inget att rekomendera!

     vi var hemma hos mina föräldrar i några timmar o pratade lite o love somnade hos sin morfar.. myspys!

   jag stack hem o umgicks med min gubbe sista tiden av kvällen

godnattpuss från Love

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards