♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under september 2011

Av Anna Algotsson - 15 september 2011 14:56

tycker om denna outfiten

den passar en UNG mamma :)

 

Av Anna Algotsson - 15 september 2011 14:54

Love this outfittycker det passar en ung mamma :)

Av Anna Algotsson - 15 september 2011 14:08

"Åh vilken lyx att vara mammaledig.."

det får man höra av många!

Jag vet inte om det är så lyxigt?

klart man älskar att att vara hemma med din son?

 men man får sjukt lite pengar,fixa allt hemma o det är INTE lätt att ta hand om ett litet barn alltid, man sover dåligt, dert är bajso kissblöjor, endel skrik o matning sen har man hundar att gå ut me med ;)!


Fast det är UNDERBART att jag har finaste sonen i världern som jag kan mysa med hela dygnet utan att igentligen behöva göra ngt annat!

 


vad jag gör på dagarna:

   tvättar, fixar bland massa papper o postar iväg viktiga brev   lagar oftast mat till hela familjen   idag blir det ratatolie med ris :D      jag fixar så att det finns mat o värma till lilleman, han äter ju helatiden!   åka till tippen o slänga bajsblöjor o annan skit!   damsuga en skitig hall o lägga bort skor som står hopplöst ivägen..

damsög faktiskt nästan hela nedrevåningen o torkade av i hela köket medans love åt sin ersättningsmjölk själv i sin säng..

Nuska jag ner o hänga min 3e maskin tvätt sen fixa några saker till.. 


   

Av Anna Algotsson - 14 september 2011 20:05

Fantastiska onsdag

Den började med lite fix hemma 

var uppe 8 idag o trött var man..

ja badade loves nappas i vichy-vatten för hans blääk i munnen

   vad skulle det vara för väder? bläääk!

   aja jag lämnade love hos världens bästa barnvakt.. syrran!

   ja slängde på mej ridkläderna o drog o prövade hästen...

     Den var lite busig o vägrade men annars s

jag åkte hem till elin o love 

vi kollade tv o lagade lite god mat 

     passa de på att väga mej med: (precis som innan jag vart gravid)

   jag körde mamma för att hämta hennes bil som vart på lagning sen drog jag på spabehandling... brynfix--> black?

   sen vidare till massage   sen relaxen :)        myspys.. när jag kom hem avnjöt vi våra goda mackor...

   bästa avslutningen på denna dagen o bonde söker fru!

Av Anna Algotsson - 14 september 2011 09:37





Varje gång jag går på nedre våningen så brukar jag titta in i Mikaels föräldrars sovrum..

det är mikaels gammla "pojkrum"

där vi umgicks första gången, där vi kysstes första gången...

jag blir så glad å påmind när jag kollar in där!

Den tiden bodde jag hos mamma o det var fest var o varannan dag, jag sov på en madrass i ett datarum o kunde aldrig koppla av riktigt..

När jag kom hem till Mikael o fick ligga i hans stora sköna säng o sedan ligga på hans bröst  då kände jag att detta ville jag göra Om O Om IGEN!

Det var nog första gången jag kopplat av på flera månader

Han var så lugn och så mysig (o inte det minsta på!   )


När man tänker tillbaka så känns det så nyss

det är ju 2 år sedan..

Nu bor jag i detta huset o har barn, hund o bil tilsammans med denna killen

   

            

Av Anna Algotsson - 14 september 2011 09:26

Älskade Stackars bebis

han har inte sovit så bra på nätterna nu:(

vi har fått dåligt med sömn o det gör att man blir helt knäpp!

han är ju värdens snällaste oså så han skriker inte men han låter

han vill ha nappen så när han får den spottar han ut den *retsticka*


Idag så tänkte jag att han kanske är orolig i magen för han hade inte bajjat igår

jag gav han laxerande grej i baken så att han skulle få bajja o inte vara förstoppad..

stackarn grät o grät o sket.. gud vad dum jag kände mej!

man måste ju hjälpa dom små men det gör ont i mig när han gråter för att han är ledsen!

Nu har han iaf bajjat o blev hungrig med en gång efteråt o NU sover han såklart när jag är uppe haha måste få ordning på detta igen..

 

Av Anna Algotsson - 14 september 2011 09:19

hahahaha

shit vad jag skratta

jag kom på första o antagligen sista gången jag fick en "goodiebag"

det var nelly som sponsrat xoy med det..

Tyckte det var jättekul o skyndade mej för att verkligen få en

den innehöll en SKITFUL bikini bla:

   ser ni mitt ärr nu, ne men på bilden nedanför :)   hittade den igår bland syrrans skit :)

i goodiebagen fick man nog barta skit som INGEN köpte ifrån nelly så dom GAv bort det istället för att slänga det :)

enda jag använt var en mössa det stod nelly på..

   denna mössan :)

Av Anna Algotsson - 13 september 2011 20:09

hittade en väldigt kvinnlig dam

fattar inte varför man vill se ut så?

aja alla har la sina intresssen :)

 

coolt att hon ser ut att vara i min mormors ålder dock  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards