♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna Algotsson - 24 maj 2011 13:03

vilken liten bebis va..

vecka 26 är den  ungefär så min kanske är lite större just nu hihi gullig!

 

Av Anna Algotsson - 24 maj 2011 12:58

Lilla varelsen i mig

undra hur du ser ut?

ja är så nyfiken på dig

hoppas att du kommer att älska mig!

   

Av Anna Algotsson - 24 maj 2011 12:55

denna morgonen hade jag kunnat göraa om

vaknade på fel sida me huvudvärk.. blää

cindy pissade ner sängen innan ja hann ut me henne

men blir trött ibland..

tog en skön dusch o tänkte om

de blev promenix till coop me jobbet o lite kassler till middag så nu är ja glad igen

  tar de lugnt på jobbet o väntar på att dagen ska vara slut så ja kan tvätta.. kul

Av Anna Algotsson - 23 maj 2011 22:41

 

Tänk så mycket som kan ske..

tänk att du kanske inte kan se

kanske inte får höra vad vi säger

kanske får avvikelser med vissa grejer..


Jag är orolig ibland, vad som helst kan ju faktiskt hända ett litet barn innan det kommer ut..

det kan ju hända massa saker

förlossningen kan ju även vara en risk i sig!

ibland tänkert man för mycket

Man älskar sitt barn fast man inte ens vet något om de..

det är underbart att känna dess rörelser inuti en men samtidigt ganska jobbigt

Jag hoppas iaf att alla får pröva på att vara gravid en dag för det är häftigt  

    Ska försöka vara rädd om dig men ändå leva vanligt så att jag mår bra av att bära på dej, lilla bebis 

hoppas att jag får se dej o leka med dig en dag, LÄNGTAR

Av Anna Algotsson - 23 maj 2011 20:06

Mmmmm vi var o kollade golv o taperer lite överallt..

blev sjukt hungriga så gissa vart vi stannade...

mmm I lovin IT

  hiho micke o hans nya shorts...   cheeeseburgers!

Av Anna Algotsson - 23 maj 2011 20:02

paket..

några av sakerna fotade jag..

allt passade förutom BIKINISARNA vadå 36 ser ut som till ett spädbarn..

              klänningar,linnen, cardigans osånt me.. nöjda är vi! hiho

Av Anna Algotsson - 23 maj 2011 17:06

Så underbart!

Jag verkligen vantrivdes på jobbet idag

för mycket liv o bröt måste ja säga..

ville bara ha lite lugn o ro där ett tag

men utan jobb inga pengar sen älskar ja vissa saker i jobbet med!

Aja dagen gick fort o jag kom hem till världens gladaste goaste hund!

  Vi satt ute i solen lite o myste <3   hon har börjat äta gräs, avmaskning kanske?

  Jag har det bra som har körkort o bil iaf så jag hinner med allt på dagarna även fall ja inte orkar gå så långt me denna magen haha

fina pärlan...  

Av Anna Algotsson - 23 maj 2011 08:38

kul o börja dagen med paket ifrån min asisstentbolag :) smart temometer som bara ska va i armhålan i 10 sek, perfekt för Bebisen ju!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards