♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Anna Algotsson - 1 maj 2011 22:01

Hej å hå

  såhär glad o nöjd är jag nu!

Känns som allt börjar ordna sig nu, *peppa,peppa*

men jag har ju det mesta o de bästa

Familjen mår bra

körkortet i plånkan

ny fin bil

En galen pojkvän

en söt hund

bäbis på G (växandes i magen)

Värdens bästa vänner som alltid finns om man behöver dom

   


Jag har haft en sån superbra dag idag med..

vädr  et kunde varit bättre men man ska ju inte va för mkt i solen ändå säger ju alla, som måste klaga haha

Vi var ute å letade efter ett öppet sushi-ställe men de fanns inget på söndagar i borås, tråkigt!

så vi körde runt o handlade lite o småpratade

fixade lite här hemma sen lagade mat

på kvällen blev det tacos hos mickes föräldrar som vanligt..

Hans mamma skär alltid morötter i strimmlor som man kan ha i , så gott!

då behöver man bara körrfärs, tortillabröd, lite andra grönsaker

det blir ju rätt nyttig mat då  :)


Nu har vi tagit en promenix o postat brev o ska snart nana

hoppas alla mår som ja gör nu, prinsessbra

 

Av Anna Algotsson - 1 maj 2011 15:57

Jag är i vecka 25+några dagar  

Det känns tydligt när bebis vänder på sig o sparkar!

Han ligger ofta långt nere vid blåsan så man är bra kissenördig.. hehe

jag mår annars bra, blir lätt anfådd o får tungt att andas

lever ungefär som vanligt fast tränar ingenting o äter lite mer

   

Av Anna Algotsson - 1 maj 2011 13:00

Vi såg på en bra film i morse...

  spännande film med bra slut :D

Av Anna Algotsson - 1 maj 2011 12:58

Bra start på en förhoppninngsvis bra dag

ja kan inte sova länge längre?

var uppe vid 9 o började göra god frukost!

  sminkade mig lite hårdare än på vardagar o nu ska de hittas på ngt..

     

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards