♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 22:13

Grattis emelie till er fina tös

näst på tur är nog An hon har t.o.m gått över

sen elin Berg sen alexandra..

all lycka till mina fina tjejer  

Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 22:10

Finaste Sessan

Glömde visa hur hon blev när vi klippte henne

som en korthårig chihuahua.. Nästan

Hon älskar det o vi med, hon fäller inte o får inga tovor..

 

Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 22:08

detta har min dag bestått utav...

  HUvudvärk,fettsug,film o bästa drickan ;)

Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 19:55

Ohoj vilken dag


den va seg som fasen på jobbet sen lite hektisktad

ja o andrea fixade naglarna sen åkte ja till knalle o kollade tapet..

hittade en på coop istället.. får la se! beige vill ja ha iaf!

 

Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 15:34

hallååå va sleten o trött ja är... Farväl äckliga gammla naglar, nu ska vi sätta på nya :) jag o andrea! Funderar på att ta vanlig fransk denna gången faktiskt men vi får se! Annars blire kika tapter o fixa syrrans balfrill :p

 
Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 07:34

Gå o Lägg Dig!

jag läste precis lite om sömn under graviditeten

att de var viktigt att lyssna på kroppens signaler o verkligen go o lägga sig när man är ordentligt trött

det är ngt ja aldrig gör, ja är uppe o blir surare o surare tills ja typ spricker!

 

Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 07:30

Sovtips

Det finns några käpphästar att hålla sig till för dem som har sömnproblem.

Allt är inte direkt överförbart till småbarnsföräldrars situation,

men det kan i alla fall vara bra att känna till:

– Ha det mörkt, tyst och svalt i rummet.

– Se till att ha det lugnt och stilla innan du lägger dig, så att du kan varva ner. – Spännande TV-program är inte alltid så smart.


(taget ifrån vi föräldrar)

Lugn o ro innan man slumrar in har jag nästan aldrig, kanske är dax att fixa!


Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 07:24

Vilken start på veckan va

somnade väl sent igår

mikael GLÖMDE säga att han skulle iväg innan 6 så man fick inte sovit så länge

det är nog de6t värsta jag vet, att ha sovit dåligt..

man blir väldigt yr o nere då!

Fick börja dagen med att ta hand om tvätten sen igår sen mådde ja illa o fick äta

  fick i mej lite gröt iallafall..

  nu ska jag väl ta ett varv med vovven innan ja jobbar.. så skojj såååå

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards