♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Anna Algotsson - 6 maj 2011 21:14

Kvällsmys

vi körde cindy till mickes mormor så vi får sovmorgon

åkte o kollade ny soffa på bosättningspiraten

sen blev de sushi o talang me mitt hjärta

       

Av Anna Algotsson - 6 maj 2011 17:47

köpte mej en nny sommrig klocka..

såå lätt, den väger ingenting.. najs va!

 

Av Anna Algotsson - 6 maj 2011 17:45

Försöker vara lite romantisk hihi...

          för att jag älskar dej...

Av Anna Algotsson - 6 maj 2011 11:00

Knasigt!

I morse när ja gick upp kändes magen plattare än aldrig förr

inte så men under graviditeten har den ju varit såå stor

nu var den liten igen o ja vägde samma som för många veckor sedan

  55 kg.. ja vägde mer hos barnmoskan (me skor o kläder visserligen)

  Liten eller?! pluttis idag

bestämde mej för att äta FRUKOST idag

ja kokade upp lite ärtsoppa, JO det är gott när man är gravid haha

nu känner ja mej äcklig haha

  fick i mej en skål o hoppas bebis får näring o växer bra där inne

barnmoskan sa att mina värden var bra igår

bebisen hjärtljud var 148 o livmodern 23 cm lång hihi 


Av Anna Algotsson - 6 maj 2011 10:52

KULKUL

igårkväll kunde ja knappt gå..

tror att det är beckenbenet som förbereder sig (foglossning)

de gör sååå ont

ja låg o halvgrät inatt, utan tröst!

låg o tänkte planera en stor suprire för min man men ja skiter faktiskt i de för han skiter i mig när ja mår dåligt nu

Jag skulle gå till jobet men ramlade nästan ihop, de går knappt gå ibland

läskig känsla men brnet mår ju bra o sparkar på som bara den...

 

ja kallade honom love igår o de kändes ganska bra! hihi

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards