♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Anna Algotsson - 2 maj 2011 21:27

Små saker som knappt syns men gör mycket ändå...

älskar sånna här små detaljer...

   

Av Anna Algotsson - 2 maj 2011 21:15

Uscha va man blir sleten av att sova dåligt

sprängande huvudvärk,halsbränna och argsint är vad som sker!

bläääää

Mikael ja måste få sova mer än 3 timmar pleeeseeee!

Anyway, idag blev det feting pizza me tonfisk mm på

köpte den starka nyaste varianten men den var inte lika god

  mättande var det iallafall..

  Det var iallafall lättlagat för idag hade ja inte orkat göra någon mat alls...

Piggelin hjälpte liite mpt halsbrännan, as gott o bra att ha hemma ju

  Ja åkte iväg en sväng i pärlan.. älskar den lilla söta bilen<3

  Nu blir det en unge i minuten o kolla när andra har ondare än mej hähä

Av Anna Algotsson - 2 maj 2011 17:14

Min dag på jobbet gick väldigt bra idag

förutom hur man mådde o hur trött man var då.. (måste klaga lite)

jag kollade på o.c sista timmen, bästa serien jag har följt, så mysig!

avsnittet ja kollade på slutade så spännande ju, måste se imorn med..

Anna Älskar Fortfarande O.C

 

Av Anna Algotsson - 2 maj 2011 17:10

Graviditet och halsbränna

Det är vanligt med halsbränna vid graviditet och det är inget man behöver oroa sig för. Vissa dagar känns det mer och andra mindre. Graviditetshormonerna gör att livmoderväggen blir slappare och lättare att tänja ut. Magsäcken och den övre magmunnen påverkas på samma sätt. Magsyra kan då tränga upp i matstrupen och orsaka halsbränna. När livmodern växer trycker den också mot magsäcken.

Tala med din barnmorska om du har mycket besvär.


(det hade jag hela dagen, hemsk halsbränna kändes som maten stannade halvvägs typ, äckligt för när de släpper blir man sååå hungrig!)



Av Anna Algotsson - 2 maj 2011 07:42

Det finns nog ingen som ät tröttare än mig o min hund idag..

haha kolla cindy vill inte med ut idag...

 

jag är helt lik, helt död

mikael drog vid 5 o ja kunde inte somna om, drömde massa knas om bebisen

Aja nu blire jobbelijobba tills 4 sen vill ja hem o slöööööööaaaaaa

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards