♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Anna Algotsson - 15 maj 2011 19:21

Vi åkte ut till mickes försäldrar o renoverade lite o det blev en skräpkärra

igentligen kanske de blev 3 stycken men vi hann bara slänga en..

jag är helt mör i kroppen efter att ha hjälp till haha


hemma hos mor o far bjöds de på pajer

mamma köpte felix "färdiga" påsar idag.. de va gottit

 

sen var det storhandla o tv:n som gällde!

ja mår inge bra idag, yr o spänd.. knasigt!

nere med men de har sina anledningar..

  haha vi.. förr....  

Av Anna Algotsson - 15 maj 2011 11:52

hej söndag

vilken härlig morgon

sov ut o åt en nyttig frulle tillsammans me cindy o mikael 

   Nu ska vi ut o renoverwa övervåningen hos mickes föräldrars hus

ska ju ev bo där ett tag o då vill vi ha det fint! hihi

idag är ja inte kaxig, ser ut som 12!

  SKA PÅ KALAS HOS PAPPA SEN SOM BLIR 55 IMORN GRATTIS

Av Anna Algotsson - 15 maj 2011 00:33

Min kväll har varit bra

vi var hos mickes föräldrar o slipade bilen lite(efter ja kört på den)

tänk att ja får igen mina jeans va, men de gör ont i magen efteråt

man tål inget tryck emot magen när man är gravid såhär sent

   

ja o micke åkte o köpte lite öl (alkoholfri) på coop sen drog ihop på förfest var skojj där, fast lite långtråkigt nykter kanskeräffade några snälla flickor att prata med iaf :)

   

kanske inte samma gammla anna men va förväntar man sig i 27e veckan :)

  nu sitter vi o har kikat melodifestivalen o ngt skummt land vann haha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards